DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13399
Title: Методологічні аспекти української музичної етнопедагогіки
Authors: Вовк, М. В.
Keywords: народна творчість
обряди
традиції
народна музична творчість
народное творчество
обряды
традиции
народное музыкальное творчество
folk creativity
customs
traditions
folk musical creativity
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вовк М. В. Методологічні аспекти української музичної етнопедагогіки / М. В. Вовк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 3-6
Abstract: У статті розглядаються актуальні питання української музичної етнопедагогіки, що ґрунтується на таких принципах народної педагогіки як єдність історичного та логічного у вивченні музично-педагогічних явищ; наукового пізнання процесу навчання і виховання сімейного музикування; детермінації слухомоторних здібностей, потреб та інтересі природо відповідповідністю та соціальною зумовленістю.
В статье рассматриваются актуальные вопросы методологии украинской музыкальной этнопедагогики структурирующейся на основании таких принципов народной педагогики как: единство исторического и логического в изучении музыкально-педагогических явлений; научного познания процесса обучения и воспитания семейного музицирования; информации о человеке, в котором заложены слухомоторные способности, интересы и потребности к музицированию его природокультурной соответственности и социальной обусловленности образования и воспитания.
The actual problems of methodology of Ukrainian musical ethnopedagogic are analyzed in the article, its structure consists of such folk pedagogic principles as the unity of historical and logic aspects in musical pedagogic phenomena learning; the scientific cognition of the education process of family music execution; the information about a person with hearing-motor abilities, interests and needs to music execution of his natural and cultural accordance and social condition of education and upbringing.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13399
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf197.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.