ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-04-11T12:11:50Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T12:11:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kravets N. P. The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities //Topical qustions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing, Taunton, MA, United States of America, 2017. – 508 p. – PP 437-440. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13371 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значення та корекційний вплив на розумово відсталих учнів апарату організації засвоєння підручників з літератури | ua |
dc.description.abstract | The author describes the organizational system for learning in literature students’ books as the main factor in upbringing of students with learning disabilities | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | підручник з літератури | ua |
dc.subject | апарат організації засвоєння | ua |
dc.subject | корекція | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | students with learning disabilities | ua |
dc.subject | Literature students’ books | ua |
dc.subject | reading competence | ua |
dc.subject | organizational system for learning | ua |
dc.title | The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities | ua |
dc.title.alternative | Апарат організації засвоєння у підручниках з літератури – важливий чинник виховання розумово відсталих учнів як активних читачів | ua |
dc.type | Article | ua |