Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2017-04-11T12:11:50Z
dc.date.available 2017-04-11T12:11:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Kravets N. P. The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities //Topical qustions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing, Taunton, MA, United States of America, 2017. – 508 p. – PP 437-440. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13371
dc.description.abstract У статті розглянуто значення та корекційний вплив на розумово відсталих учнів апарату організації засвоєння підручників з літератури ua
dc.description.abstract The author describes the organizational system for learning in literature students’ books as the main factor in upbringing of students with learning disabilities ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject підручник з літератури ua
dc.subject апарат організації засвоєння ua
dc.subject корекція ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject students with learning disabilities ua
dc.subject Literature students’ books ua
dc.subject reading competence ua
dc.subject organizational system for learning ua
dc.title The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities ua
dc.title.alternative Апарат організації засвоєння у підручниках з літератури – важливий чинник виховання розумово відсталих учнів як активних читачів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу