Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лучків, В. З.
dc.date.accessioned 2017-04-03T10:50:17Z
dc.date.available 2017-04-03T10:50:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лучків В. З. Емпатія як чинник асертивності в юнацькому віці / В. З. Лучків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 3(48). – C. 203-210 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13143
dc.description.abstract В статті доводиться, що емпатія як інтегральна якість особистості є чинником розвитку асертивності та асертивної поведінки в юнацькому віці. Виявлено позитивну динаміку інтегральної емпатії, окремих її форм (антиемпатії, співчуття, реального сприяння не на шкоду собі, альтруїстичної поведінки) та асертивності. Впродовж юнацького віку молоді люди стають більш самостійними, впевненими в собі, цілеспрямованими, відповідальними за власні рішення, співчутливими та емпатійними. Останнє допомагає їм адекватно відображати внутрішній світ Іншого, проявляти до нього толерантність, знаходити спільні інтереси та позиції. ua
dc.description.abstract В статье доказывается, что эмпатия как интегральное качество личности является фактором развития ассертивности и асертивного поведения в юношеском возрасте. Выявлено положительную динамику интегральной эмпатии, отдельных ее форм (антиемпатии, сочувствия, реального содействия не в ущерб себе, альтруистического поведения) и ассертивности. В течение юношеского возраста молодые люди становятся более самостоятельными, уверенными в себе, целеустремленными, ответственными за собственные решения, сочувствующими и эмпатийнимы. Последнее помогает им адекватно отражать внутренний мир Другого, проявлять к нему толерантность, находить общие интересы и позиции. ua
dc.description.abstract The article proved that empathy is a quality integrated personality is a factor of assertiveness development and assertiveness behavior in adolescence. Found the positive dynamics of the integrated empathy, some of its forms (anti empathy, compassion, real assistance without detriment to themselves, altruistic behavior) and assertiveness. During adolescence, young people are becoming to be more independent, confident, purposeful, responsible for their own decisions, compassionate and empathy. The latter helps them to adequately reflect the inner world of the Neighbor, to show tolerance to him, to find common interests and positions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтегральна емпатія ua
dc.subject форми емпатії ua
dc.subject асертивність ua
dc.subject интегральная эмпатия ua
dc.subject формы эмпатии ua
dc.subject ассертивность ua
dc.subject integral empathy ua
dc.subject forms of empathy ua
dc.subject assertiveness ua
dc.subject.classification 159.9 ua
dc.title Емпатія як чинник асертивності в юнацькому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу