У статті проаналізовано основні досягнення в
області акмеології педагогічної освіти; встановлено
основні акмеологічні, психолого-педагогічні умови, які
впливають на динаміку професіоналізму педагога. З
області акмеологічної освіти виділено акмеологію
вищої педагогічної освіти, встановлено її предмет,
об’єкт і мету дослідження; розроблено навчальний
курс «Акмеологічні основи вищої педагогічної освіти».
В статье проанализированы основные достижения в области акмеологии педагогического образования; установлены основные акмеологические, психолого-педагогические условия, влияющие на динамику
профессионализма педагога. Выделена из области акмеологического
образования акмеология высшего педагогического образования, установлен ее предмет, объект и цели исследования; разработан учебный
курс «Акмеологические основы высшего педагогического образования».
The main achievements in the field of acmeology in pedagogical education
have been analyzed in this article; the main acmeological psychological-pedagogical conditions influencing the dynamics of teacher’s professionalism have
been determined. Acmeology of higher pedagogical education is chosen from
field acmeological education; its object, subject and the aim of research are
determined; course of studies «Acmeological principles of higher pedagogical
education» has been worked out.