Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освіта для дорослих: релевантні стратегії в епоху глобалізації. Рецензія на монографію: Л. С. Горбунова. «Філософія трансформативної освіти для дорослих: університетські стратегії і практики». – Суми: Університетська книга, 2015. – 710 с.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Предборська, Ірина
dc.date.accessioned 2017-03-11T20:25:26Z
dc.date.available 2017-03-11T20:25:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Предборська І. Освіта для дорослих: релевантні стратегії в епоху глобалізації. Рецензія на монографію: Л. С. Горбунова. «Філософія трансформативної освіти для дорослих: університетські стратегії і практики». – Суми: Університетська книга, 2015. – 710 с. / Ірина Предборська // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (16). – C. 251-257. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12910
dc.description.abstract Монографія присвячена дослідженню феномена освіти для дорослих та його концептуалізації на засадах трансдисциплінарного підходу. В ній розглянуто особливості навчання дорослих, динаміка його теоретичних артикуляцій. Авторка проаналізувала філософсько-методологічні засади сучасної теорії освіти для дорослих як в історико-філософському контексті, так і в контексті сучасних когнітивних і комунікативних стратегій. Особливу увагу Л.Горбунова приділяє теорії трансформативного навчання дорослих як релевантного в добу глобальних трансформацій. Вперше авторкою здійснено обгрунтування трансформативної освіти для дорослих на засадах теорії складності, номадологічного та трансверсального проектів мислення, концепту транскультурності та феноменології лімінального досвіду. Аналізуючи феномен освіти для дорослих в контексті запитів на новітні когнітивно-комунікативні стратегії, Горбунова Л. пропонує своє бачення розвитку дидактики трансформативного навчання дорослих на основі раціонального дискурсу, критичної рефлексії та в смислових перспективах мультимодальної освіти. ua
dc.description.abstract Монография посвящена исследованию феномена образования для взрослых и его концептуализации на основе трансдисциплинарного подхода. В ней рассмотрены особенности обучения взрослых, динамика его теоретических артикуляций. Автором проанализированы философско- методологические основы современной теории образования для взрослых как в историко-философском контексте, так и в контексте современных когнитивных и коммуникативных стратегий. Особое внимание Л.Горбунова уделяет теории трансформативного обучения взрослых как релевантного в эпоху глобальных трансформаций. Впервые автором осуществлено обоснование трансформативного образования для взрослых на основе теории сложности, номадологического и трансверсального проектов мышления, концепта транскультурности и феноменологии лиминального опыта. Анализируя феномен образования в контексте запросов на новые когнитивно- коммуникативные стратегии, Горбунова Л. предлагает свое видение развития дидактики трансформативного обучения взрослых на основе рационального дискурса, критической рефлексии и в смысловых перспективах мультимодального образования. ua
dc.description.abstract The book is devoted to study of the phenomenon of adult education and its conceptualization based on transdisciplinary approach. It deals with the peculiarities of adult learning, the dynamics of its theoretical articulation. The author has analyzed the philosophical and methodological foundations of the contemporary theory of adult education not only in historical and philosophical context and also in the context of modern cognitive and communicative strategies. L.Gorbunova paid particular attention to transformative adult learning theory as relevant in the era of global transformations. The author for the first time has conducted justification of transformative adult education based on the complexity paradigm, and the projects of transversal and nomadological thinking, concept of transculturality and phenomenology of transcultural liminal experience. Analyzing the adult education in the context of requests for new cognitive and communication strategies L.Gorbunova offers own vision of becoming the didactics of transformative adult education based on rational discourse, critical reflection and in semantic terms of multimodal education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject освіта для дорослих ua
dc.subject стратегії освіти ua
dc.subject трансформативне навчання дорослих ua
dc.subject номадизм ua
dc.subject складне мислення ua
dc.subject трансгуманітарність ua
dc.subject трансверсальність ua
dc.subject транскультурність ua
dc.subject транскультурна компетентність ua
dc.subject трансверсальна компетентність ua
dc.subject лімінальність ua
dc.subject образование для взрослых ua
dc.subject стратегии образования ua
dc.subject трансформативное обучение взрослых ua
dc.subject номадизм ua
dc.subject сложное мышление ua
dc.subject трансгуманитарность ua
dc.subject трансверсальность ua
dc.subject транскультурность ua
dc.subject транскультурная компетентность ua
dc.subject трансверсальная компетентность ua
dc.subject лиминальность ua
dc.subject adult education ua
dc.subject educational strategies ua
dc.subject transformative adult education ua
dc.subject nomadism ua
dc.subject complex thinking ua
dc.subject transhumanitarity ua
dc.subject transversality ua
dc.subject transculturality ua
dc.subject transcultural competence ua
dc.subject transversal competence ua
dc.subject liminality ua
dc.subject.classification 130.2:37.03 ua
dc.title Освіта для дорослих: релевантні стратегії в епоху глобалізації. Рецензія на монографію: Л. С. Горбунова. «Філософія трансформативної освіти для дорослих: університетські стратегії і практики». – Суми: Університетська книга, 2015. – 710 с. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу