Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Світоглядно-гуманітарний вимір філософії освіти (рецензія на монографію С. Черепанової)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федь, Анатолій
dc.contributor.author Шалашна, Наталія
dc.date.accessioned 2017-03-01T21:25:36Z
dc.date.available 2017-03-01T21:25:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Анатолій Федь Світоглядно-гуманітарний вимір філософії освіти (рецензія на монографію С. Черепанової) / Федь Анатолій, Шалашна Наталія // Філософія освіти: наук. часопис. – 2012. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 369-372 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12815
dc.description.abstract В монографії C. Черепанової в аспекті побудови нової освітньої парадигми обстоюється гуманітарно-культуротворча стратегія філософії освіти, порушуються питання самоорганізації людини як суб’єкта культури. Розкривається онтологічний вимір філософії освіти як філософії людини. Розглядаються концепти гуманітарного простору культури і родового самопізнання, мистецтва як способу гармонізації людського буття та гуманітарний стиль мислення. Аналізується український культурний простір через порівняння східної та західної моделей світосприйняття. Такий підхід виявляє широкі можливості реформування української освіти як культурної практики, оскільки дає змогу зорієнтувати її у майбутнє і нації, і світу. ua
dc.description.abstract В монографии С. Черепановой в аспекте формирования новой образовательной парадигмы отстаивается гуманитарно-культуротворческая стратегия философии образования, поднимаются вопросы самоорганизации человека как субъекта культуры. Раскрывается онтологическое измерение философии образования как философии человека. Рассматриваются концепты гуманитарного пространства культуры и родового самопознания, искусства как способа гармонизации человеческого бытия и гуманитарный стиль мышления. Анализируется украинское культурное пространство через сравнение восточной и западной моделей мировосприятия. Такой поход выявляет широкие возможности реформирования украинского образования как культурной практики, поскольку дает возможность сориентировать ее в будущее нации и мира. ua
dc.description.abstract It is shown that S. Cherepanova’s monograph is devoted to analysis of the humanitarian and cultural-creative strategy of philosophy of education in the term of the new education paradigm; the questions of self-organization of person as a subject of culture are raised. The ontological dimension of philosophy of education as a philosophy of human is examined. The concepts of humanitarian space and the family self-cognition, the art as a way of the human being’s harmonization and the humanitarian style of thinking are reviewed. Ukrainian cultural space is analyzed by comparing the eastern and western models of world’s perception. Such approach reveals the opportunities of reforming Ukrainian education as a cultural practice, as it gives the opportunity to orient it to the future of the nation and the world. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject гуманітарно-культуротворча стратегія ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject суб’єкт культури ua
dc.subject гуманитарно-культуротворческая стратегия ua
dc.subject философия образования ua
dc.subject субъект культуры ua
dc.subject humanitarian and cultural-creative strategy ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject the subject of culture ua
dc.subject.classification [1:37.013.73]:140.8 ua
dc.title Світоглядно-гуманітарний вимір філософії освіти (рецензія на монографію С. Черепанової) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу