Навчально-методичний посібник «Аксіологія освіти в сфері міжпредметного дискурсу: цінне, ментальне, наукове» (Укладач Хрипко С.А. - К.:
НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2009. - 402 с.) охоплює, безумовно, актуальну, цікаву, самобутню й, певним чином, неординарну тему взаємообумовленості і взаємодетермінованості аксіологічного, наукового й освітнього феноменів з помітною екстраполяцією на національно-вартісний
аспект осмислення, подачі й обґрунтування.
Учебно-методическое пособие «Аксиология образования в сфере межпредметного дискурса: ценное, ментальное, научное» (Составитель Хрипко С.А. - К .:
НПУ им. М.П. Драгоманова, 2009. - 402 с.) Охватывает, безусловно, актуальную, интересную, самобытную и, определенным образом, неординарную тему взаимообусловленности и детерминированности аксиологического, научного и образовательного феноменов с заметной экстраполяцией на национально-стоимостный
аспект осмысления, подачи и обоснования.
A teaching manual "Axiology of education in interdisciplinary discourse: valuable, mental, scientific" (Compiled Hripko S.A. - K.:
The National Pedagogical Dragomanov University, 2009. - 402p.) covers, of course, relevant, interesting and original, and in a certain way, an unusual theme of interdependence and axiological determinism, scientific and educational phenomena with a significant extrapolation to the national-valorem
thinking aspect, filing and justification.