Аналізуючи наукові публікації із проблеми філософського осмислення культурно-мистецької системи освіти України,
що опубліковані у фахових виданнях Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: «Актуальні проблеми
історії, теорії та практики художньої культури», «Вісник Державної
академії керівних кадрів культури і мистецтв», «Культура і Сучасність», «Мистецтвознавчі записки» - за період 2008-2010 рр., автор
виокремлює тематичні блоки, що стали предметом розгляду дослідників, а саме: сучасне осмислення культури із застосуванням методологічного апарату синергетики, осмислення особливостей філософії
культурно-мистецької освіти України та їх збереження в контексті
Болонської конвенції, проблема становлення особистості як складової
світоглядно-теоретичного підґрунтя філософії освіти, а також прикладні аспекти філософська-освітньої проблематики.
Анализируя научные публикации по проблеме философского
осмысления культурно-художественной системы образования Украины, опубликованные в профессиональных изданиях Национальной академии руководящих кадров культуры и искусств: «Актуальные проблемы истории, теории и практики художественной культуры», «Вестник Государственной академии руководящих кадров
культуры и искусств», «Культура и Современность», «Искусствоведческие записки» - за период 2008-2010 гг., автор выделяет тематические блоки, которые стали предметом рассмотрения исследователей, а именно: современное осмысление культуры с применением
методологического аппарата синергетики, осмысление особенностей философии культурно-художественного образования Украины
и их сохранения в контексте Болонской конвенции, проблема становления личности как составляющая мировоззренческо-теоретические основы философии образования, а также прикладные аспекты философско-образовательной проблематики.
Analysis of scientific publications about the problem of philosophical understanding of cultural and artistic education system of Ukraine,
published in special editions of the National Academy of Administration
of Culture and Arts: «Actual problems of history, theory and practice of
culture», «Bulletin of the Academy of State Administration of Culture
and Arts» «Culture and Modernity», «Art criticism notes» (for the period
2008-2010) is presented in the given paper. The author identifies themes
that have become the subject of research, namely: the modern
understanding of culture using a synergetic methodology, understanding
characteristics of the philosophy of cultural and artistic education in
Ukraine and conservation in the context of the Bologna Convention, the
problem of personality as part of ideological and theoretical foundations
of philosophy of education and applied aspects of philosophical and
educational issues.