У статті розглядається феномен діалогу і його роль в процесі навчання.
Аналізуються функціональні різновиди діалогу він [від] античності до сучасних діалогічних концепцій. Зокрема діалог як засіб порозуміння, діалог як пошук істини, діалог як сходження до смислу, внутрішній діалог, діалог як спілкування людини з Богом, діалог культур, діалог як засіб самовизначення. Наголошується на тому,
що в сучасному світі найбільшої актуальності набули діалог культур і
діалог як засіб самовизначення. В освітньому процесі значну роль відіграє
також внутрішній діалог та діалог як сходження до смислу.
В статье рассматривается феномен диалога и его роль в процессе обучения. Анализируются функциональные разновидности диалога от античности до современных диалогических концепций. В частности, диалог как способ взаимопонимания, диалог как поиск истины, диалог как восхождение к смыслу, внутренний диалог, диалог
как общение человека с Богом, диалог культур, диалог как способ
самоопределения. Акцентируется внимание на том, что в современном мире наиболее актуальны диалог культур и диалог как способ
самоопределения. В образовательном процессе значительную роль
играет также внутренний диалог и диалог как восхождение к смыслу.
The article analyzes the phenomena of dialogue and its role in
education process, the variety of dialogue meanings from antiquity till today.
It’s stated that the most actual kinds of dialogue are the dialogue of cultures
and the dialogue as the way of self-determination. The inner dialogue and
dialogue as ascent to sense are also important in education process.