Сучасні наукові загальнометодологічні підходи до розвитку вищої освіти
в глобальному інформаційному просторі
розгортаються в системі інформаціологічних характеристик, властивостей,
ознак, тенденцій, що відображають і зумовлюють стан, особливості й перспективи розвитку професійно-педагогічної компетентності останньої.
Такі підходи розкриваються як системоутворюючі, організаційно-
змістовні в комплексі інформаціологічних відносин «індивідуальне
суспільне», «особистісне - колективне».
Современные научные общеметодологические подходы к развитию высшего образования в глобальном информационном пространстве разворачиваются в системе информациологических характеристик, свойств, черт, которые показывают состояние, особенности и перспективы развития профессионально-педагогической компетентности последнего. Такие подходы раскрываются как
системообразующие, организационно-содержательные в информациологическом комплексе отношений «индивидуальное - общественное», «личное - коллективное».
Modern scientific methodological approaches to the development of
the higher education in a global informational space are realised in the
system of informationological characteristics, qualities and specific
peculiarities. These points reflect the state, trends and perspectives of
such education development. The perspectives are shown as those that
create a system, as organisational and substantial combination of relations
in an informationological system «individual - social» and «personal
collective».