Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Онтологічні проблеми в предметному полі філософії освіти (розділ до навчального посібника)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клепко, Сергій
dc.date.accessioned 2017-02-10T08:19:29Z
dc.date.available 2017-02-10T08:19:29Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Клепко, Сергій. Онтологічні проблеми в предметному полі філософії освіти (розділ до навчального посібника) / С. Клепко // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 174-193 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12686
dc.description.abstract Проаналізована присутність онтології як філософської дисципліни у полі філософії освіти. Сучасну філософську онтологію розглянуто як один із проектів інтеграції знань людства. Розкрито метафізичний, феноменологічний та натурфілософський підходи до визначення онтології як філософської галузі знань. Виявлено три групи онтологічних проблем у філософії освіти: основні онтологічні моделі та їх вплив на освітні системи, балансування освіти між онтологічним і гносеологічним розумінням істини та встановлення сенсу життя. Окреслено перспективи розвитку онтологічної проблематики у філософії освіти. ua
dc.description.abstract Проанализировано присутствие онтологии как философской дисциплины в поле философии oбразования. Современную философскую онтологию рассмотрено как один из проектов интеграции знаний человечества. Раскрыто метафизический, феноменологический и натурфилософский подходы к определению онтологии как философской oбласти знаний. Выявлено три группы онтологических проблем в философии образования: основные онтологические модели и их влияние на образовательные системы, балансировка образования между онтологическим и гносеологическим пониманием истины и установление смысла жизни. Очерчены перспективы развития онтологической проблематики в философии образования. ua
dc.description.abstract The presence of ontology as a philosophical discipline in the field of philosophy of education is analyzed. Modern philosophical ontology is considered as one of the projects integration of human knowledge. The metaphysical, natural-philosophical and phenomenological approaches to the definition of ontology as a philosophical field of study are examined. Three groups of ontological problems in philosophy of education: basic ontological models and their impact on the educational system, balancing education between the ontological and epistemological understanding of truth and establishing sense of life are shown. The prospects for the development of the ontological issues in philosophy of education are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject онтологія ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject інтеграція знань людства ua
dc.subject онтология ua
dc.subject философия oбразования ua
dc.subject интеграция знаний человечества ua
dc.subject ontology ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject integration of human knowledge ua
dc.title Онтологічні проблеми в предметному полі філософії освіти (розділ до навчального посібника) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу