Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функціональні психосоматичні розлади у дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Т. А.
dc.date.accessioned 2017-02-06T08:42:49Z
dc.date.available 2017-02-06T08:42:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ткачук Т. А. Функціональні психосоматичні розлади у дітей дошкільного віку / Т. А. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 4(49). – C. 228-234 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12663
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретико-емпіричному аналізу психосоматичних розладів. Наведено аналітичний огляд на історію та теорії становлення психосоматики як феномену. Описана мультифакторна теорія етіології і патогенезу психосоматичних розладів. Висвітлено основні причини виникнення психосоматики у дітей дошкільного віку. Не зважаючи на високі досягнення у галузі медицини, двадцять перше століття характеризується зростанням кількості соматичних розладів. Відповідно до даних Всесвітньої організації охорони здоров’я 300 млн. жителів нашої планети страждають від психологічних розладів (як наслідок – від психосоматичних розладів). Нові умови життя, нові соціальні реалії вимагають розв’язання низки протиріч, що полягають у розриві між рівнем постійно зростаючих соціальних потреб особистості та обмеженими можливостями їхнього задоволення. У зв’язку з цим проблема збереження і зміцнення здоров’я в умовах сучасного суспільства широко обговорюється представниками різних професій: медиками, валеологами, психологами, педагогами. В статті подано теоретичний аналіз теорій, стратегій, формул виникнення та розвитку психосоматичних розладів. Піднято проблему співвідношення «психічного» і «соматичного», яка з давніх часів є одним з ключових питань психологічної науки. ua
dc.description.abstract Статья посвящена теоретико-эмпирическому анализу психосоматических расстройств. Приведен аналитический обзор истории и теории становления психосоматики как феномена. Описана мультифакторна теория этиологии и патогенеза психосоматических расстройств. Отражены основные причины возникновения психосоматики у детей дошкольного возраста. Не считая высоких достижений в отрасли медицины, двадцать первый век характеризуется ростом количества соматических расстройств. В соответствии с данными Всемирной организации здравоохранения 300 млн. жителей нашей планеты страдают от психологических расстройств (как следствие – от психосоматических расстройств). Новые условия жизни, новые социальные реалии, требуют решения ряда противоречий, которые оказываются в разрыве между уровнем постоянно растущих социальных потребностей личности и ограниченными возможностями их удовлетворения. В связи с этим проблема сохранения и укрепления здоровья в условиях современного общества широко обсуждается представителями разных профессий: медиками, валеологами, психологами, педагогами. В статье подан теоретический анализ теорий, стратегий, формул возникновения и развития психосоматических расстройств. Поднята проблема соотношения «психического» и «соматического», которая с древних времен является одним из ключевых вопросов психологической науки. ua
dc.description.abstract The article is devoted the teoretiko-empiric analysis of psychosomatic disorders. A state-of-the-art review is brought around to history and theories of becoming of psychosomatic as to the phenomenon. Described multifactor theory of etiology and pathogeny of psychosomatic disorders. Principal reasons of origin of psychosomatic are reflected for the children of preschool age. Not because of high achievements in industry of medicine, twenty the first age is characterized growth of amount of somatic disorders. In accordance with information of Worldwide organization of health protection the 300 million habitants of our planet suffer from psychological disorders (as a result – from psychosomatic disorders). The new terms of life, new social realities, are required by the decisions of row of contradictions which consist in a break between the level of constantly growings social necessities of personality and limited possibilities of their satisfaction. In this connection the problem of maintainance and strengthening of health in the conditions of modern society widely comes into question the representatives of different professions: by physicians, valeologami, by psychologists, teachers. The theoretical analysis of theories, strategies, formulas of origin and development of psychosomatic disorders is given in the article. Heaved up the problem of correlation «psychical» and «somatic», which from ancient times is one of key questions of psychological science. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічне здоров’я ua
dc.subject психосоматичні розлади ua
dc.subject психогенія ua
dc.subject психологическое здоровье ua
dc.subject психосоматические расстройства ua
dc.subject психогения ua
dc.subject psychological health ua
dc.subject psychosomatic disorders ua
dc.subject psihogeniy ua
dc.subject.classification 159.922.76-053.4 ua
dc.title Функціональні психосоматичні розлади у дітей дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу