Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив засобів масової інформації на розвиток особистості у підлітковому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крат, Д. А.
dc.date.accessioned 2017-02-03T14:52:06Z
dc.date.available 2017-02-03T14:52:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Крат Д. А. Вплив засобів масової інформації на розвиток особистості у підлітковому віці / Д. А. Крат // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 4(49). – C. 241-247 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12659
dc.description.abstract У статті розглядається проблема впливу засобів масової інформації на формування особистості підліткового віку, зокрема на переживання підлітками певних психічних станів. Констатовано, що в епоху глобалізації та інформатизації створюється складне інформаційне суспільство, яке базується на найсучасніших технологіях, що швидко розвиваються. Засоби масової інформації за впливом на підлітків мають два аспекти: позитивний та негативний. Позитивний аспект полягає в тому, що підліток отримує нову інформацію, розширює світогляд, може знайти відповідь на будь-яке питання, що його хвилює або цікавить, набуває нових знань та вмінь. Багато підлітків, використовують всесвітню мережу не тільки для навчання чи пошуку необхідної інформації, а і як засіб проведення вільного часу. Як один із можливих шляхів боротьби з негативним аспектом впливу ЗМІ та зменшення їх ролі у житті підлітка, пропонується розвиток здатності до критичного мислення через критичне сприйняття інформації. Тому, провідну роль в суспільстві має відігравати освіта не лише з точки зору надання знань, інформації, а, передусім, з точки зору навчання підлітків свідомо сприймати та аналізувати різні види та засоби подання інформації, її критичного переосмислення відносно власних потреб, інтересів, цінностей та їх співвіднесення з цінностями певних груп і суспільства загалом. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема влияния средств массовой информации на формирование личности подросткового возраста, в том числе на переживания подростками определенных психических состояний. Констатировано, что в эпоху глобализации и информатизации создается сложное информационное общество, основанное на самых современных технологиях, которые быстро развиваются. Средства массовой информации по влиянию на подростков имеют два аспекта: положительный и отрицательный. Положительный аспект заключается в том, что подросток получает новую информацию, расширяет кругозор, может найти ответ на любой вопрос, который волнует или интересует, приобретает новые знания и умения. Многие подростки, используют всемирную сеть не только для учебы или поиска необходимой информации, но и как средство проведения свободного времени. Как один из возможных путей борьбы с негативным аспектом влияния СМИ и уменьшение их роли в жизни подростка, предлагается развитие способности к критическому мышлению через критическое восприятие информации. Поэтому, ведущую роль в обществе должно играть образование не только с точки зрения предоставления знаний, информации, а, прежде всего, с точки зрения обучения подростков сознательно воспринимать и анализировать различные виды и средства представления информации, ее критического переосмысления относительно собственных потребностей, интересов, ценностей и их соотнесение с ценностями определенных групп и общества в целом. ua
dc.description.abstract In article consider problem influence of mass media on identity formation in adolescent age, in particular adolescents experiencing specific mental states. It notes that during the epoch of globalization and informatization creates a complex information society, based on the latest technologies that are rapidly developing. Mass media on the effect on adolescents has two aspects: positive and negative. The positive aspect is that the teenager gets new information broadens the outlook of may find the answer to any question that he was worried or interested in, acquiring new knowledge and skills. Many adolescents use the World Wide Web not only for education or find the necessary information, but also as a means of free time. As one of the possible ways of struggle against the negative aspects of media influence and reduce their role in the life of a teenager, it is proposed to develop the ability of critical thinking through critical perception information. Therefore, the leading role in society should play education not only in terms of provision of knowledge, information, and, first of all, in terms of teaching adolescents consciously perceive and analyze different kinds and means to provide information of critical reflection regarding their own needs, interests, values and their correlation with the values of certain groups and the general public. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject засоби масової інформації ua
dc.subject підлітковий вік ua
dc.subject психічні стани ua
dc.subject средства массовой информации ua
dc.subject подростковый возраст ua
dc.subject психические состояния ua
dc.subject mass media ua
dc.subject adolescence ua
dc.subject mental state ua
dc.subject.classification 159.9-053.6:316.774 ua
dc.title Вплив засобів масової інформації на розвиток особистості у підлітковому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу