Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Засвоєння основних способів компресії інформації в тексті майбутніми редакторами освітніх видань

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Златів, Л. М.
dc.date.accessioned 2017-01-12T12:16:05Z
dc.date.available 2017-01-12T12:16:05Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Златів Л. М. Засвоєння основних способів компресії інформації в тексті майбутніми редакторами освітніх видань / Л. М. Златів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 254-258. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12389
dc.description.abstract У статті обґрунтовано систему вправ і завдань, спрямованих на засвоєння студентами-філологами способів компресії інформації в тексті та вироблення навичок згортання тексту до інформаційного мінімуму. ua
dc.description.abstract The system of exercises and tasks which are directed at acquiring ways of information compression of the text by students of philological departments and elaboration of skills to shorten textto informative minimum are grounded in the article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови;
dc.subject інформаційна компресія ua
dc.subject семіотичні, комунікативні способи компресії ua
dc.subject аналітичні, репродуктивні, трансформаційні вправи ua
dc.subject informative compression ua
dc.subject semiotic, communicative ways of compression ua
dc.subject analytical, reproductive, transformative exercises ua
dc.title Засвоєння основних способів компресії інформації в тексті майбутніми редакторами освітніх видань ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics