Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Науково-педагогічні ідеї О.М. Щербини щодо впровадження інтегрованого навчання дітей з порушеннями зору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Медведок, Л. Г.
dc.date.accessioned 2016-12-22T12:14:53Z
dc.date.available 2016-12-22T12:14:53Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Медведок, Л. Г. Науково-педагогічні ідеї О. М. Щербини щодо впровадження інтегрованого навчання дітей з порушеннями зору / Л. Г. Медведок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 137-140. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12180
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню інтегрованого навчання дітей з порушеннями зору у науково-педагогічній спадщині О. М. Щербини. ua
dc.description.abstract Статья посвящена вопросу интегрированной учебы детей с нарушениями зрения в научно-педагогическом наследстве О.М. Щербини. ua
dc.description.abstract The article is devoted the question of computer-integrated studies of children with paropsiss in the scientifically pedagogical inheritance of O.M. Shcherbyny. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтегроване навчання ua
dc.subject діти з порушеннями зору ua
dc.subject спеціальні заклади освіти ua
dc.subject интегрированное обучение ua
dc.subject дети с нарушениями зрения ua
dc.subject специальные учебные заведения ua
dc.subject integrated education ua
dc.subject children with visual disabilities ua
dc.subject special educational institutions ua
dc.subject.classification 376.32(091)(477) ua
dc.title Науково-педагогічні ідеї О.М. Щербини щодо впровадження інтегрованого навчання дітей з порушеннями зору ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics