Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лепетченко, М. В.
dc.date.accessioned 2016-12-21T13:13:14Z
dc.date.available 2016-12-21T13:13:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Лепетченко, М. В. Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки / М. В. Лепетченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 112-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12169
dc.description.abstract У статті розглянуті зміст та завдання методики експериментального вивчення особливостей творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены содержание и задачи методики экспериментального изучения особенностей творческого самовыражения дошкольников с нарушениями речи в процессе инсценировки сказки. ua
dc.description.abstract The article deals with the content and objectives of the experimental method of studying the features of the creative expressions of preschool children with speech disorders in the staging of fairy tales. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject творче самовираження ua
dc.subject засоби виразності ua
dc.subject мовленнєві порушення ua
dc.subject казка ua
dc.subject творческое самовыражение ua
dc.subject средства выразительности ua
dc.subject речевые нарушения ua
dc.subject сказка ua
dc.subject creative expression ua
dc.subject a means of expression ua
dc.subject speech disturbances ua
dc.subject a fairy tale ua
dc.subject.classification 376. 36: 372.3 ua
dc.title Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу