Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гроза, Е. П.
dc.date.accessioned 2016-12-16T17:18:33Z
dc.date.available 2016-12-16T17:18:33Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гроза Е. П. До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху / Е. П. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 32-35.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12114
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі особистісного підходу до реалізації сучасних завдань організації корекційно- виховної роботи у школі для дітей з вадами слуху. Автор торкається кількох аспектів проблеми, які, на його думку, є досить актуальними: стану вивчення та висвітлення її в сурдопедагогічній літературі, а також ряду вимог до забезпечення сурдопедагогами особистісного підходу в процесі здійснення навчання та виховання такої категорії дітей. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме личностного подхода к реализации современных задач организации коррекционно-воспитательной работы в школе для детей с недостатками слуха. Автор затрагивает несколько аспектов проблемы, которые, по его мнению, являются весьма актуальными: состояния изучения и освещения ее в сурдопедагогической литературе, а также ряда требований к обеспечению сурдопедагогами личностного подхода в процессе осуществления обучения и воспитания такой категории детей. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of personal approach to the implementation of the tasks of modern korektsiyno-educational work in schools for children with hearing impairments. The author touches several aspects of the problem, which it think is very relevant: state examination and its coverage in surdopedahohichniy literature, as well as a number of requirements surdopedahohamy to ensure the personal approach in the implementation of such training and education category of children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject глухі ua
dc.subject слабочуючі ua
dc.subject особистість ua
dc.subject сурдопедагогіка та сурдопедагог ua
dc.subject лухие ua
dc.subject слабослышащие ua
dc.subject личность ua
dc.subject сурдопедагогика и сурдопедагог ua
dc.subject deaf ua
dc.subject hard of hearing ua
dc.subject surdopedagogy and surdopedagogue ua
dc.subject.classification 378.016: 276 – 056.263 – 051 ua
dc.title До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу