У ситуації інформаційного світу прискорюється динаміка соціокультурних процесів, швидкість яких значно перевищує знання про них. Розбіжність цих процесів і явищ виділяє як найважливіший спосіб їх пізнання критичне мислення, енергії якого дозволяють зрозуміти суть процесів, що відбуваються у глобальному світі. Визначено характерні риси критичного мислення, показано його необхідність для освітньої діяльності, яка не лише ставить нові проблеми, але і вимагає їх рішення. Результативність цього процесу обумовлює здатність до продуктивної розумової діяльності.
В ситуации информационного мира ускоряется динамика социокультурных процессов, быстрота которых значительно превышает знание о них. Несовпадение этих процессов и явлений выделяет в качестве важнейшего способа их познания критическое мышление, энергии которого позволяют понять сущность процессов, происходящих в глобальном мире. Определены характерные черты критического мышления, показано его необходимость для образовательной деятельности, которая не только ставит все новые и новые проблемы, но и требует их решения. Результативность даного процесса обусловливает способность к продуктивной мыслительной деятельности.
The Dynamic of socio-cultural processes is accelerating because of a situation in informational world, the speed of which greatly exceeds knowledge about them. Disparity of these processes and phenomena identifies as an important way of knowledge critical thinking, the energy of which allows us to understand the essence of the processes taking place in the global world. It`s found characteristics of critical thinking, it`s showed the necessity for educational activity, which not only puts more and more problems, but also requires solving them. The effectiveness of this process determines the capacity for productive mental activity.