В статті розглядаються теоретико-методичні засади сучасної методики викладання психології
майбутнім корекційним психологам. Аналізується історичний досвід викладання зазначеної навчальної
дисципліни у вітчизняних та зарубіжних вищих навчальних закладах. Висвітлено сутність і структуру
дисципліни. Особлива увага приділяється пошуку та розробці оптимального комплексу методів її
запровадження, розробці програм та визначенню їх ефективності. Аналізуються практичні результати
роботи науковців у зазначених площинах. Окреслені перспективи подальших наукових досліджень в контексті вдосконалення підготовки
психологічних кадрів для спеціальних шкіл різного типу.
В статье рассматриваются теоретико-методические основы современной методики преподавания психологии
будущим коррекционным психологам. Анализируется исторический опыт преподавания указанной учебной дисциплины в
отечественных и зарубежных высших учебных заведениях. Освещены сущность и структуру дисциплины. Особое внимание
уделяется поиску и разработке оптимального комплекса методов ее внедрения, разработке программ и определению их
эффективности. Анализируются практические результаты работы ученых в указанных сферах.
Обозначены перспективы дальнейших научных исследований в контексте совершенствования подготовки
психологических кадров для специальных школ разного типа.
The article deals with theoretical and methodological foundations of modern methods of teaching psychology by future
correctional psychologists. Historical teaching experience of indicated discipline in domestic and foreign universities is analyzed. The
nature and structure of discipline are viewed. Particular attention is paid to finding and developing of the optimal set of methods of its
providing, developing programs and definition of developed program’s efficiency.
The practical results of scientists’ work in defining spheres are analyzed.
The prospects for further research in the context of improving the psychological preparation of personnel for special
schools of various types are outlined.