У статті представлено результати теоретичного дослідження проблеми корекції емоційних порушень у дітей з
особливими потребами за допомогую використання методу ігротерапії. Аналіз та узагальнення науково-теоретичного та
практичного досвіду розробленості проблеми корекції емоційних порушень у дітей з особливими потребами дали можливість
виявити позитивний вплив ігротерапії під час корекції емоційних порушень у дітей з особливими потребами. Виявлено
недостатньо ефективний стан практичної корекційної роботи з корекції емоційних порушень у дітей з особливими потребами
з використанням методу ігротерапії у вітчизняній спеціальній психології, що зумовило актуальність, мету і завдання
дослідження. Метод ігротерапії реалізує комплексний підхід в корекційній системі навчання, виробляє потужний
корегуючий вплив на розвиток дитини в цілому і корекцію емоційних порушень зокрема.
В статье представлены результаты теоретического исследования проблемы коррекции эмоциональных нарушений
у детей с особыми потребностями с использованием метода игротерапии. Анализ и обобщение научно-теоретического и
практического опыта разработанности проблемы коррекции эмоциональных нарушений у детей с особыми потребностями
дали возможность выявить положительное влияние игротерапии при коррекции эмоциональных нарушений у детей с
особыми потребностями. Выявленное недостаточно эффективное состояние практической коррекционной работы по
коррекции эмоциональных нарушений у детей с особыми потребностями с использованием метода игротерапии в
отечественной специальной психологии, обусловило актуальность, цель и задачи исследования. Метод игротерапии реализует
комплексный подход в коррекционной системе обучения, производит мощное коррегирующее влияние на развитие ребенка
в целом и коррекцию эмоциональных нарушений в частности.
The article presents the results of a theoretical study of the problem of correction of emotional disturbances in children with
special needs using the method of play therapy. The analysis and synthesis of scientific-theoretical and practical experience of a
problem correction of emotional disturbances in children with special needs have made it possible to identify a positive impact of play
therapy in the correction of emotional disturbances in children with special needs. The observed lack of effective state of correctional
practical work on correction of emotional disturbances in children with special needs using the method in the domestic game
terpanes special psychology, led to urgency, the purpose and objectives of the study. The method of play therapy implements an
integrated approach in the correctional system, training, correcting produces a powerful influence on the development of the whole
child and correction of emotional disturbances in particular.