Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Склянська, О.В.
dc.date.accessioned 2016-12-14T08:48:19Z
dc.date.available 2016-12-14T08:48:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Склянська О.В. Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання / О.В. Склянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 307-312 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12071
dc.description.abstract В статті розглядається питання соціалізації дітей раннього віку з особливими потребами. Зазначено деякі теоретичні положення, що розкривають механізми первинної соціалізації, визначають її головних агентів та обґрунтовують важливість супроводу цього процесу з метою подальшої інтеграції дітей з особливими потребами в суспільство. Розкрито основні принципи програм раннього втручання та наголошується, що раннє втручання, як специфічна форма професійної підтримки родин дітей з особливими потребами, є найбільш адекватною для досягнення завдань соціалізації дітей з особливими потребами. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются теоретические аспекты социализации детей с особыми потребностями в раннем возрасте. Очерчены основные механизмы первичной социализации ребенка, обозначены основные агенты первичной социализации. В опоре на теоретические положения обосновывается важное значение сопровождения социализации детей с особыми потребностями для дальнейшей их социальной интеграции. В статье также раскрываются основные принципы и формы работы программ раннего вмешательства, указывается, что раннее вмешательство как форма профессиональной поддержки семьи является эффективной формой сопровождения первичной социализации детей с особыми потребностями. ua
dc.description.abstract The article discusses theoretical aspects of socialization of children with special needs at an early age. The basic mechanisms of primary socialization of the child are described at the article. The main agents of primary socialization although identified. It describes the basic principles and forms of early intervention programs. Conclusions: early intervention is the best form of support for the processes of socialization of children with special needs. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject соціальна інтеграція ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject социализация ua
dc.subject социальная адаптация ua
dc.subject социальная интеграция ua
dc.subject socialization ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject social integration ua
dc.subject.classification 376-056.36 ua
dc.title Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу