Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади взаємозв’язку схильностей та професійної спрямованості учнів з інтелектуальними порушеннями як засіб їх соціалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мамічева, О.В.
dc.date.accessioned 2016-12-12T14:19:56Z
dc.date.available 2016-12-12T14:19:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мамічева О.В. Теоретичні засади взаємозв’язку схильностей та професійної спрямованості учнів з інтелектуальними порушеннями як засіб їх соціалізації / О.В. Мамічева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 274-279 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12061
dc.description.abstract У статті розглядається проблема взаємозв’язку схильностей людини, їхньої природи, умов розвитку та професійної орієнтації молоді, особливо в контексті соціально-економічних, демографічних і соціокультурних змін суспільства. На особливу увагу заслуговує врахування різноманітності індивідуальних відмінностей, особливостей психофізичного розвитку і схильностей дітей та підлітків з інтелектуальними порушеннями. Це дозволяє здійснити перехід до особистісно- зорієнтованої освіти на основі пошуку оптимальних індивідуальних шляхів задоволення проосвітніх потреб і, як найповнішого розкриття можливостей професійної спрямованості такої особистості, визначення її ролі в умовах сучасних змін. Тому одним із пріоритетних напрямків дослідження особистості учнів з інтелектуальними порушеннями є вивчення взаємозв’язку схильностей та професійної спрямованості як засобу їх соціалізації. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема взаимосвязи склонностей человека, их природы, условий развития и профессиональной ориентации учащихся, особенно в контексте социально-экономических, демографических и социокультурных изменений общества. Особенного внимания заслуживает учет разнообразия индивидуальных отличий, особенностей психофизического развития и склонностей детей и подростков с интеллектуальными нарушениями. Это позволяет осуществить переход к личностно-сориентированному образованию на основе поиска оптимальных индивидуальных путей удовлетворения профессиональных потребностей и, как самого полного раскрытия возможностей профессиональной направленности такой личности, определения ее роли в условиях современных изменений. Поэтому одним из приоритетных направлений исследования личности учащихся с интеллектуальными нарушениями есть изучение взаимосвязи склонностей и профессиональной направленности как средства их социализации. ua
dc.description.abstract The problem of the relationship of human inclinations, of their nature, the conditions of development and professional orientation of students, especially in the context of socio-economic, demographic and socio-cultural changes in society. It deserves special attention given the diversity of individual differences, special needs and aptitudes of children and adolescents with intellectual disabilities. This allows you to make the transition to student-orient education based on the search for optimal ways to meet individual professional needs and, full disclosure of the features of a professional orientation of such person, the definition of its role in the conditions of modern changes. Therefore, one of the priorities of the study of personality of students with intellectual disabilities is the study of the relationship inclinations and professional orientation as a means of socialization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject схильності ua
dc.subject професійна спрямованість ua
dc.subject учні спеціальної школи ua
dc.subject склонности ua
dc.subject профессиональная направленность ua
dc.subject ученики специальной школы ua
dc.subject addiction ua
dc.subject professional orientation ua
dc.subject students of a special school ua
dc.subject.classification 376-056.36:331.548: 316.614 ua
dc.title Теоретичні засади взаємозв’язку схильностей та професійної спрямованості учнів з інтелектуальними порушеннями як засіб їх соціалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу