Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тороп, К.С.
dc.date.accessioned 2016-12-08T20:39:58Z
dc.date.available 2016-12-08T20:39:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Тороп К.С. Модель соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру / К.С. Тороп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 175-179 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12036
dc.description.abstract У статті розглядається модель соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами професійно-трудового навчання в умовах Дніпропетровського навчально-реабілітаційного центру «ШАНС» Дніпропетровської обласної ради. Визначені її структурні складові, дається характеристика основним профілям професійно-трудового навчання: малярно- штукатурної справи, столярної справи, слюсарної справи, швейної справи, прикладної праці, квітникарства, соціально- побутового орієнтування. Обґрунтовано необхідність практичної діяльності школярів на виробництві. Визначені шляхи здійснення позакласної роботи щодо опанування зазначених профілів через створення відповідних відділень трудових майстерень. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается модель социализации детей с интеллектуальными нарушениями средствами профессионально-трудового обучения в условиях Днепропетровского учебно-реабилитационного центра «Шанс» Днепропетровского областного совета. Обозначены ее структурные составляющие, дается характеристика основным профилям профессионально-трудового обучения: малярно-штукатурного дела, столярного дела, слесарного дела, швейного дела, прикладного труда, цветоводства, социально-бытовой ориентировки. Обоснована необходимость практической деятельности школьников на производстве. Обозначены направления внекласной работы по представленным профилям через создание соответствующих отделений трудовых мастерских. ua
dc.description.abstract The article discusses the model of socialization of children with intellectual disabilities by means of vocational training in the Dnipropetrovsk educational- rehabilitation center "Chance" of the Dnipropetrovsk region Council. Its structural components are noticed and there are characterized the basic profiles of vocational training: painting-plastering, carpentry, plumbing, sewing, applied labor, floriculture, social orientation. The necessity of practical activity of students on the production is substantiated. The areas of some extracurricular work in the presented profiles are designated through appropriate offices of the labor workshops. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject модель соціалізації ua
dc.subject діти з інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject социализация ua
dc.subject модель социализации ua
dc.subject дети с интеллектуальными нарушениями ua
dc.subject socialization ua
dc.subject socialization model ua
dc.subject children with intellectual disabilities ua
dc.subject.classification 376-056.36 ua
dc.title Модель соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу