Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До питання про організацію профорієнтаційної роботи та професійно-трудового навчання у спеціальній школі для дітей з порушеним інтелектом

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Левицький, В.Е.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:42:45Z
dc.date.available 2016-12-05T10:42:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Левицький В.Е. До питання про організацію профорієнтаційної роботи та професійно- трудового навчання у спеціальній школі для дітей з порушеним інтелектом / В.Е. Левицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 113-119 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11988
dc.description.abstract Стаття містить результати вивчення питання реалізації у спеціальній школі процесу профорієнтаційної роботи і відповідного професійно-трудового навчання. Розглядаються методика і форми проведення, висвічуються і аналізуються помилки та недоліки реалізації. З’ясовується роль спеціальної школи як осередку профорієнтаційної роботи та її можливості у оптимізації складної ситуації з соціальної адаптації випускників з вадами інтелектуального розвитку що склалася на сьогоднішній день. Вказується на залежність між соціально-трудовою адаптацією дітей з порушеним інтелектом та здатністю до соціального пристосування; своєрідністю психофізичних особливостей; реакціями на власні порушення; ступенем і характером дефекту; часом виникнення порушень психофізичного розвитку; ставленням суспільства до таких осіб; соціально-економічним устроєм суспільства; географічними умовами проживання, станом родини; спеціально організованим навчанням і вихованням; рівнем розвитку медицини та дефектологічної науки; рівнем підготовки до життя та праці у процесі корекційно-спрямованого шкільного та сімейного виховання; умовами працевлаштування за місцем роботи випускників. ua
dc.description.abstract Статья содержит результаты изучения вопроса реализации в специальной школе процесса профориєнтационной работы и соответствующего профессионально-трудового обучения. Рассматривается методика и формы проведения, описываются и анализируются ошибки и недостатки реализации. Выясняется роль специальной школы как центра профориєнтационной работы и ее возможности в оптимизации сложной ситуации социальной адаптации выпускников с недостатками интеллектуального развития что сложилась на сегодняшний день. Указывается на зависимость между социально трудовой адаптацией детей с нарушенным интеллектом и способностью к социальному приспособлению; своеобразием психофизических особенностей; реакциями на собственные нарушения; степенью и характером дефекта; временем возникновения нарушений психофизического развития; отношением общества к таким лицам; социально-экономическим укладом общества; географическими условиями проживания, состоянием семьи; специально организованой учебой и воспитанием; уровнем развития медицины и дефектологической науки; уровнем подготовки к жизни и труду в процессе коррекционно-направленного школьного и семейного воспитания; условиями трудоустройства по месту роботы выпускников. ua
dc.description.abstract The article contains the results of study of question of realization at special school of process of professionally orientation work and corresponding professionally-labour studies. Methodology and forms of realization are examined, errors and lacks of realization are shined and analysed. The role of the special school turns out as to the cell of professionally orientation work and her possibility in optimization of difficult situation from social adaptation of graduating students flawy intellectual development that folded for today. Specified on dependence between sociallabour by adaptation children with the broken intellect and capacity for social adaptation; by originality of psychical and physical features; by reactions on own violations; by a degree and by character defect; sometimes origin of violations of psychical and physical development; by attitude of society toward such persons; by the socio-economic mode of society; by the geographical terms of residence, state of family; specially by organized studies and education; by the level of development of medicine and correction science; by the level of preparation to life and labour in the process of the correction-directed school and domestic education; by the terms of employment at the place of work of graduating students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з порушеним інтелектом ua
dc.subject профорієнтаційна робота ua
dc.subject професійна інформація ua
dc.subject дети с нарушенным интеллектом ua
dc.subject профориентационная работа ua
dc.subject профессиональная информация ua
dc.subject to put with the broken intellect ua
dc.subject professionally orientation work ua
dc.subject professional information ua
dc.subject.classification 376-056.37 ua
dc.title До питання про організацію профорієнтаційної роботи та професійно-трудового навчання у спеціальній школі для дітей з порушеним інтелектом ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics