ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лісова, Л.І. | |
dc.date.accessioned | 2016-12-05T10:30:03Z | |
dc.date.available | 2016-12-05T10:30:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лісова Л.І. Особливості фізичної працездатності дітей з вадами інтелекту у прцесі [процесі] навчання столярної справи / Л.І. Лісова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 119-125 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11987 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості фізичної працездатності дітей з вадами інтелекту у процесі навчання столярної справи. Працездатності цієї категорії дітей має велике значення, оскільки їхня майбутня професійна діяльність здебільшого буде пов’язана саме з фізичними навантаженнями. З аналізу наукової літератури встановлено, що розумово відсталі учні не можуть вибрати оптимальний темп робочих рухів при виконанні трудових дій. У них порушена координація рухів, у наслідок чого спостерігається відхилення від правильності виконання операцій. Ефективність виконання трудових операцій, а отже, і фізична працездатність пов’язується з типологічними властивостями учнів. Вищезгадані фактори великою мірою залежать від сили м’язів кисті правої та лівої руки. Що й спонукало нас до проведення замірів м’язової сили обох рук учнів допоміжної школи до і після роботи. За результатами проведеного дослідження ми прийшли до висновку, що впливають на фізичну працездатність дитини індивідуальний спосіб виконання операційно-технологічних дій, вибір раціональних прийомів і способів дій, стомлюваність, загальний стан розвитку моторики. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены особенности физической работоспособности детей с нарушениями интеллекта при обучении столярного дела. Работоспособность этой категории детей имеет большое значение, поскольку их будущая профессиональная деятельность в основном будет связана именно с физическими нагрузками. Из анализа научной литературы установлено, что умственно отсталые учащиеся не могут выбрать оптимальный темп рабочих движений при выполнении трудовых действий. У них нарушена координация движений, в результате чего наблюдается отклонение от правильности выполнения операций. Эффективность выполнения трудовых операций, а следовательно, и физическая работоспособность связывается с типологическими свойствами учеников. Вышеупомянутые факторы во многом зависят от силы мышц кисти правой и левой руки. Что побудило нас к проведению замеров мышечной силы обеих рук учащихся вспомогательной школы до и после работы. По результатам проведенного исследования мы пришли к выводу, что влияют на физическую работоспособность ребенка индивидуальный способ выполнения операционно-технологических действий, выбор рациональных приемов и способов действий, утомляемость, общее состояние развития моторики. | ua |
dc.description.abstract | In the article the features of physical capacity of children with impaired intelligence in learning carpentry business. Disability this category of children is important, because their future professional activity is mostly connected with physical activity. From the analysis of the scientific literature found that mentally retarded students can not choose the optimal rate of labor movements in the performance of labor action. They have broken motor coordination, in consequence of which there is a deviation from the correct operations. The effectiveness of labor operations, and thus physical performance is associated with the typological features of students. The above factors largely depend on the strength of hand muscles right and left hand. What prompted us to conduct measurements of muscle strength of both hands secondary school students before and after work. The results of the study, we concluded that affect physical performance of the child's individual way of performing operational and technological actions, rational selection techniques and methods of action, fatigue, general motor development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | моторика | ua |
dc.subject | м’язовий тонус | ua |
dc.subject | працездатність | ua |
dc.subject | моторика | ua |
dc.subject | мышечный тонус | ua |
dc.subject | работоспособность | ua |
dc.subject | motility | ua |
dc.subject | muscle tone | ua |
dc.subject | hard work | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36:331 | ua |
dc.title | Особливості фізичної працездатності дітей з вадами інтелекту у прцесі [процесі] навчання столярної справи | ua |
dc.type | Article | ua |