Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Громадянське виховання старшокласників з порушеннями інтелекту на уроках професійно-трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Н.І.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:26:56Z
dc.date.available 2016-12-05T10:26:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Коваль Н.І. Громадянське виховання старшокласників з порушеннями інтелекту на уроках професійно-трудового навчання / Н.І. Коваль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 86-91 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11985
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему громадянського спрямування трудового навчання розумово відсталих старшокласників. Досліджено сутність громадянськості, як готовності і здатності людини брати участь у справах суспільства й держави на основі глибокого усвідомлення своїх прав і обов’язків. Визначено значущість трудового навчання для ефективної соціалізації розумово відсталих учнів, що забезпечує становлення свідомого громадянина з міцною системою поглядів, переконань, ціннісних орієнтацій та ідеалів. Описано інтерактивні методи та технології спрямовані на підвищення інтелектуальної та практичної діяльності розумово відсталих учнів, що сприяють підвищенню рівня пізнавального інтересу до громадянських знань на уроках професійно-трудового навчання. ua
dc.description.abstract В статье освещена проблема гражданского направления трудового обучения умственно отсталых старшеклассников. Определена сущность гражданственности, как готовности и способности человека принимать участие в делах общества и государства на основе глубокого осознания своих прав и обязанностей. Доказано значимость трудового обучения для эффективной социализации умственно отсталых учащихся, которое обеспечивает становление сознательного гражданина с прочной системой взглядов, убеждений, ценностных ориентаций и идеалов. Описаны интерактивные методы и технологии направленные на повышение интеллектуальной и практической деятельности умственно отсталых учащихся, способствующие повышению уровня познавательного интереса к гражданским знаниям на уроках профессионально- трудового обучения. ua
dc.description.abstract In the article the problem of civil directing labor education of mentally retarded senior pupils. Deals with the nature of citizenship as a person's ability and willingness to participate in public affairs and the state based on a deep understanding of their rights and obligations. Determined the significance of labor training for effective socialization of mentally retarded students, ensuring becoming conscious citizen with a strong system of attitudes, beliefs, values and ideals. We describe the interactive techniques and technologies aimed at increasing the intellectual and practical activity of mentally retarded students that improve the educational level of interest in civic knowledge in class vocational and employment training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject громадянське виховання ua
dc.subject професійно-трудове навчання ua
dc.subject розумово відсталі старшокласники ua
dc.subject гражданское воспитание ua
dc.subject профессионально-трудовое обучение ua
dc.subject умственно отсталые старшеклассники ua
dc.subject civic education ua
dc.subject vocational and employment training ua
dc.subject mentally retarded senior pupils ua
dc.subject.classification 376-056.36:37.017.4:172.15:331 ua
dc.title Громадянське виховання старшокласників з порушеннями інтелекту на уроках професійно-трудового навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу