Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні ідеї А. С. Макаренка у практиці роботи навчально-реабілітаційного центру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Католик, М.Є.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:23:25Z
dc.date.available 2016-12-05T10:23:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Католик М.Є. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка у практиці роботи навчально-реабілітаційного центру / М.Є. Католик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 81-86 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11983
dc.description.abstract У статті розкривається проблема виховання підростаючого покоління через залучення його до посильних видів праці, стисло розкривається історія навчального закладу. Здійснюється аналіз вибору проблемного питання трудового колективу та шляхи його реалізації. З’ясовано зміст поняття «трудове виховання». Охарактеризовано основні елементи трудового навчання учнів, а саме: формування в учнів необхідного мінімуму загальнонаукових, загальнотехнічних і спеціальних знань; чітка організація процесу праці ; вміння учнів раціонально планувати свою працю; оволодіння учнями практичними вміннями й навичками для виконання трудових операцій; прагнення до якісного виконання роботи. Визначаючи формування культури праці як одну з головних умов становлення підростаючої особистості, наголошено, що у цьому складному процесі виявляються й розвиваються вимогливість, працьовитість, вміння доводити розпочату справу до кінця. Зазначено, що Жовтневий навчально-реабілітаційний центр здійснює допрофесійну підготовку учнів у навчально- виробничих цехах. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается проблема воспитания подрастающего поколения через приобщение его к посильным видам труда, кратко раскрывается история учебного заведения. Осуществляется анализ выбора проблемного вопроса трудового коллектива и пути его реализации. Выяснено содержание понятия «трудовое воспитание». Охарактеризованы основные элементы трудового обучения учащихся, а именно: формирование у учащихся необходимого минимума общенаучных, общетехнических и специальных знаний; четкая организация процесса труда ; умение учащихся рационально планировать свой труд; овладения учащимися практическими умениями и навыками для выполнения трудовых операций; стремление к качественному выполнению работы. Определяя формирование культуры труда как одно из главных условий становления подрастающей личности, отмечено, что в этом сложном процессе выявляются и развиваются требовательность, трудолюбие, умение доводить начатое дело до конца. Указано, что Жовтневый учебно-реабилитационный центр осуществляет допрофессиональную подготовку учащихся в учебно-производственных цехах. ua
dc.description.abstract In the article the problem of education of growing-up generation is revealing through involvingchildren to manual labor, the brief history of the institution is revealing also. The discussion of problematic issues of working team is analyzed in here and also its’ ways of realization. Such notion as “ labor education” is opened. The main elements of labor education are characterized, such as: the formation of student’s general, technical and special knowledge; clear organization of labor process; student’s ability to plan their work efficiently; the student’s acquirement of practical skills and subskills for realization of work process; their urge towards qualitative realization of work process. Determining the formation of labor culture which is one of the main conditions of growing-up personality, it is said that in this complex process exactingness, diligence, ability to bring the started to the end are shown. In the article it is pointed out that Zhovtnevsky educational-rehabilitation centre provide education of the students for future working on educational-manufacturing workshops. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject трудове виховання ua
dc.subject навчально-реабілітаційний центр ua
dc.subject учні ua
dc.subject педагоги ua
dc.subject трудовое воспитание ua
dc.subject учебно-реабилитационный центр ua
dc.subject учащиеся ua
dc.subject педагоги ua
dc.subject labor education ua
dc.subject educational-rehabilitation center ua
dc.subject students ua
dc.subject teachers ua
dc.subject.classification 376-056.36:377.3(09)(477) ua
dc.title Педагогічні ідеї А. С. Макаренка у практиці роботи навчально-реабілітаційного центру ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу