Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розробка моделі інклюзивного ресурсного центру на Дніпропетровщині

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ісаєва, О.В.
dc.contributor.author Філіппенко, О.І.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:17:35Z
dc.date.available 2016-12-05T10:17:35Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ісаєва О.В. Розробка моделі інклюзивного ресурсного центру на Дніпропетровщині / О.В. Ісаєва, О.І. Філіппенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 74-80 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11981
dc.description.abstract У статті розглядається проблема створення інклюзивних ресурсних центрів – закладів, які мають надавати комплексну науково-методичну, консультаційно-інформаційну координуючу допомогу команді супроводу дитини з особливими потребами в загальноосвітньому закладі із залученням наявного матеріального та кадрового ресурсу спеціальних навчальних закладів та навчально-реабілітаційних центрів. Здійснено аналіз становлення спеціальної та впровадження інклюзивної освіти в Україні, зокрема – в Дніпропетровській області. Розглянуто публікації вітчизняних науковців, у яких окреслено перспективні напрями розвитку освіти дітей з різними формами порушень фізичного та розумового розвитку. Відзначено особливі риси ресурсних центрів, які функціонують у Канаді та оглянуто моделі інклюзивних ресурсних центрів, вже створених в Україні. Запропоновано модель інклюзивного ресурсного центру, яка увібрала кращі зарубіжні та вітчизняні напрацювання в цьому напрямі та максимально врахувала реальний матеріальний та кадровий потенціал Дніпропетровської області. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема создания инклюзивных ресурсных центров – учреждений, которые должны предоставлять комплексную научно-методическую, консультативно-информационную координирующую помощь команде сопровождения ребенка с особыми потребностями в общеобразовательном учреждении с привлечением имеющегося материального и кадрового ресурса специальных учебных заведений и учебно-реабилитационных центров. Осуществлен анализ становления специального и внедрения инклюзивного образования в Украине, в частности – в Днепропетровской области. Рассмотрены публикации отечественных ученых, в которых обозначены перспективные направления развития образования детей с различными формами нарушений физического и умственного развития. Отмечены отличительные черты ресурсных центров, функционирующих в Канаде, и рассмотрены модели инклюзивных ресурсных центров, уже созданных в Украине. Предложена модель инклюзивного ресурсного центра, которая вмещает лучшие зарубежные и отечественные наработки в этом направлении и максимально учитывает реальный материальный и кадровый потенциал Днепропетровской области. ua
dc.description.abstract In the article is examined the problem of building inclusive resource centers – establishments which must give a complex scientific-methodical, advisory and information support team coordinating help of a child with special needs in the educational institutions with the use of available material and human resources specialized schools and training and rehabilitation centers. It made a special analysis of the formation of special and inclusive education in Ukraine, in particular – in the Dnipropetrovsk region. The publication of domestic scientists in which identifies promising directions of development of education for children with various forms of violations of the physical and mental development are consider. Marked by the distinctive features of the resource centers operating in Canada, and are considered a model of inclusive resource centers already created in Ukraine. The model of inclusive resource center is offered which contains the best foreign and domestic works in this direction and maximally take into account the real material and skilled potential of the Dnepropetrovsk area. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject «особлива дитина» ua
dc.subject діти з порушеннями психофізичного розвитку ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject «особый ребенок» ua
dc.subject дети с нарушениями психофизического развития ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject "Special Child" ua
dc.subject children with impaired mental and physical development ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject.classification 37.013:376 ua
dc.title Розробка моделі інклюзивного ресурсного центру на Дніпропетровщині ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу