Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови забезпечення трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глоба, О. П.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:13:05Z
dc.date.available 2016-12-05T10:13:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Глоба О. П. Педагогічні умови забезпечення трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями / О. П. Глоба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 41-47 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11977
dc.description.abstract У статті розглядаються питання самореалізації осіб з обмеженими можливостями у процесі їх трудової реабілітації. Проаналізовано забезпечення диференційованого навчання дітей різних категорій в межах національної державної системи. Зазначено, що реалізація державних і регіональних програм соціального захисту населення в Україні неможлива без реанімації та розвитку сучасної системи професійної освіти (в тому числі для інвалідів) за конкурентоспроможними професіями та спеціальностями. Доведено, що проведене теоретичне дослідження, знайомство з інноваційними розробками науковців-практиків щодо покращення стану осіб з обмеженнями життєдіяльності, аналіз практичного досвіду вирішення проблем їх професійної орієнтації та трудової реабілітації, результати проведеної експериментальної роботи дозволяють сформулювати ряд пропозицій рекомендаційного характеру щодо покращення результативності діяльності реабілітаційних центрів стосовно працевлаштування інвалідів, удосконалення організаційної структури та управління системою професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы самореализации лиц с ограниченными возможностями в процессе их трудовой реабилитации. Проанализировано обеспечение дифференцированного обучения детей разных категорий в рамках национальной государственной системы. Указано, что реализация государственных и региональных программ социальной защиты населения в Украине невозможна без реанимации и развития современной системы профессионального образования (в том числе для инвалидов) по конкурентоспособным профессиям и специальностям. Доказано, что проведенное теоретическое исследование, знакомство с инновационными разработками ученых-практиков по улучшению состояния лиц с ограничениями жизнедеятельности, анализ практического опыта решения проблем их профессиональной ориентации и трудовой реабилитации, результаты проведенной экспериментальной работы позволяют сформулировать ряд предложений рекомендательного характера по улучшению результативности деятельности реабилитационных центров по трудоустройству инвалидов, совершенствование организационной структуры и управления системой профессиональной реабилитации и занятости лиц с ограниченными физическими возможностями. ua
dc.description.abstract The article deals with the issues of self-realization of persons with disabilities at the process of their occupational rehabilitation. The ensuring of differential education of children of different categories was analyzed in the framework of national state system. The implementation of state and regional programs of social protection of the population in Ukraine is impossible without intensive care, and the development of modern professional education system (including the disabled persons) at competitive trades and professions. The theoretical research, acquaintance with the innovative developments of improving of the healthy status of persons with disabilities that were developed by scientists and practitioners, the analysis of practical experience of solving problems of their professional orientation and occupational rehabilitation, the results of experimental works allow us to formulate a number of suggestions for improving of productivity of rehabilitative centers of employment of disabled people. It can help us to improve organization structure and controlling of the system of professional rehabilitation and occupation of persons with disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject психофізична реабілітація ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject психофизическая реабилитация ua
dc.subject социальная адаптация ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject psychophysical rehabilitation ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject.classification 376.352.03:796 ua
dc.title Педагогічні умови забезпечення трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу