Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хом’як, І. М.
dc.date.accessioned 2016-11-09T09:28:45Z
dc.date.available 2016-11-09T09:28:45Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Хом'як, І. М. Типологія уроків мови / І. М. Хом'як // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10, Проблеми граматики і лексикології української мови / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 5 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. - С. 22-25 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11722
dc.description.abstract У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому закладі, охарактеризовано їх структуру. ua
dc.description.abstract The classification approaches to the lessons of language as basic form of organization of an educational process in general establishment are analysed in the article, their structure is described. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови;
dc.subject урок ua
dc.subject сучасний урок ua
dc.subject типологія уроків ua
dc.subject структура уроків ua
dc.subject lesson ua
dc.subject modern lesson ua
dc.subject typology of lessons ua
dc.subject structure of lessons ua
dc.title Типологія уроків мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу