Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерного виховання молоді

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Синякова, В. Б.
dc.date.accessioned 2016-11-01T15:07:04Z
dc.date.available 2016-11-01T15:07:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Синякова, В. Б. Підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерного виховання молоді / В. Б. Синякова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 154-161 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11643
dc.description.abstract У статті визначені шляхи інтеграції гендерних знань у процес професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів; висвітлено сутність гендерного підходу, висвітлені завдання щодо впровадження гендерного підходу в освіту. В статті розглянуто гендерну освіту відповідно до вікового компоненту та обґрунтовано актуальність включення ґендерного компоненту у зміст та організацію навчального процесу майбутніх соціальних працівників. Також проаналізовано поняття «професійна компетентність» соціального працівника у сфері гендерної роботи з жінками та сім'єю та висвітлені знання та вміння соціального працівника, що сприяють його ефективній роботі саме з цією категорією. ua
dc.description.abstract Целью статьи является определение путей интеграции гендерных знаний в процесс профессиональной подготовки будущих социальных работников и социальных педагогов. В статье освещены сущность гендерного подхода, освещены задачи по внедрению гендерного подхода в образовании. В статье рассмотрено гендерное образование в соответствии с возрастным компонентом и обоснована актуальность включения гендерного компонента в содержание и организацию учебного процесса будущих социальных работников. Также проанализированы понятия «профессиональная компетентность» социального работника в сфере гендерной работы с женщинами и семьей и освещены знания и умения социального работника, способствующие его эффективной работе именно с этой категорией. ua
dc.description.abstract The aim of the article is the definition of how to integrate gender awareness in the training of future social workers and social workers. The article highlights the essence of gender mainstreaming, highlights the problem of gender mainstreaming in education. The article considers the gender education under the age component and the urgency of incorporating the gender component in the content and organization of educational process for future social workers. Also analyzed the concept of "professional competence" of the social worker in the field of gender work with women and families and highlight the knowledge and skills of the social worker to facilitate its effective work with this category. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject гендерний підхід ua
dc.subject гендерна освіта ua
dc.subject гендерна соціалізація ua
dc.subject гендерный подход ua
dc.subject гендерное образование ua
dc.subject гендерная социализация ua
dc.subject gender mainstreaming ua
dc.subject gender education ua
dc.subject gender socialization ua
dc.subject.classification 378.046.4 ua
dc.title Підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерного виховання молоді ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics