Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Обгрунтування моделі підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Г. М.
dc.date.accessioned 2016-10-27T13:04:14Z
dc.date.available 2016-10-27T13:04:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Олійник, Г. М. Обгрунтування моделі підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів / Г. М. Олійник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 68-74 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11620
dc.description.abstract У статті обґрунтовано модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Здійснено аналіз і характеристику суб’єктів навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, його мети, завдань, змісту, форм і методів організації; розкрито концептуальні підходи (системний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, гуманістично-культурологічний, середовищний) та принципи (комунікативної взаємодії, позиційності, креативності, самостійності), напрями, ресурси, що забезпечують ефективне функціональне втілення процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності школярів. ua
dc.description.abstract В статье обоснована модель подготовки будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности. Осуществлен анализ и характеристика субъектов учебно-воспитательного процесса в высшем учебном заведении, его цели, заданий, содержания, форм и методов организации; раскрыты концептуальне подходы (системный, компетентнісний, личностно-деятельной гуманистически - культурологический, середовищний) и принципы (коммуникативного взаимодействия, позиционности, креативности, самостоятельности), направления, ресурсы, которые обеспечивают эффективное функциональное воплощение процесса профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности школьников. ua
dc.description.abstract The model of future social teachers’ training to the organization of educational and recreational activity has been proved in the article. The analysis and characterization of the subjects of the educational process in a higher educational institution, its goals, tasks, content, forms and methods of organization have been presented; the conceptual approaches (system, competence, personal and activity, humanistic-cultural, environmental) and the principles (communicative interaction, positional dependence, creativity, independence), directions, resources which provide effective and functional embodiment of the process of future social teachers’ professional training to the organization of educational and recreational activity of the pupils have been described. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний педагог ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject модель професійної підготовки ua
dc.subject социальный педагог ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject модель профессиональной подготовки ua
dc.subject social teacher ua
dc.subject professional training ua
dc.subject model of professional training ua
dc.subject.classification 378:37.013.42+379.8 ua
dc.title Обгрунтування моделі підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу