У статті обґрунтовано модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Здійснено аналіз і характеристику суб’єктів навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, його мети, завдань, змісту, форм і методів організації; розкрито концептуальні підходи (системний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, гуманістично-культурологічний, середовищний) та принципи (комунікативної взаємодії, позиційності, креативності, самостійності), напрями, ресурси, що забезпечують ефективне функціональне втілення процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності школярів.
В статье обоснована модель подготовки будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности. Осуществлен анализ и характеристика субъектов учебно-воспитательного процесса в высшем учебном заведении, его цели, заданий, содержания, форм и методов организации; раскрыты концептуальне подходы (системный, компетентнісний, личностно-деятельной гуманистически - культурологический, середовищний) и принципы (коммуникативного взаимодействия, позиционности, креативности, самостоятельности), направления, ресурсы, которые обеспечивают эффективное функциональное воплощение процесса профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности школьников.
The model of future social teachers’ training to the organization of educational and recreational activity has been proved in the article. The analysis and characterization of the subjects of the educational process in a higher educational institution, its goals, tasks, content, forms and methods of organization have been presented; the conceptual approaches (system, competence, personal and activity, humanistic-cultural, environmental) and the principles (communicative interaction, positional dependence, creativity, independence), directions, resources which provide effective and functional embodiment of the process of future social teachers’ professional training to the organization of educational and recreational activity of the pupils have been described.