Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціалізація як категорія сучасних психолого – педагогічних наук

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кришталь, Д. О.
dc.contributor.author Кришталь, Д. Д.
dc.date.accessioned 2016-10-26T17:31:45Z
dc.date.available 2016-10-26T17:31:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кришталь, Д. О. Соціалізація як категорія сучасних психолого – педагогічних наук / Д. О. Кришталь, Д. Д. Кришталь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 40-48 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11615
dc.description.abstract Дана стаття присвячена висвітленню структурно-змістовних і процесуальних особливостей соціалізації та індивідуалізації, особливу увагу приділено з’ясуванню закономірностей і механізмів протікання цих процесів. Також, значна частина статті спрямована на ознайомлення аудиторії з історичними віхами становлення соціалізації як окремої категорії в системі понять сучасної педагогіки. У підсумку даної статті авторами обґрунтовано, що потреба соціалізації особистості пов’язана з тим, що соціальні якості не передаються генетично, а засвоюються, виробляються індивідом, а це в свою чергу вимагає активної і дієвої взаємодії із соціальним оточенням. ua
dc.description.abstract Данная статья посвящена освещению структурно-содержательных и процессуальных особенностей социализации и индивидуализации, особое внимание уделено выяснению закономерностей и механизмов протекания этих процессов. Также, значительная часть статьи направлена на ознакомление аудитории с историческими вехами становления социализации как отдельной категории в системе понятий современной педагогики. В заключении данной статьи обосновано, что потребность социализации личности связана с тем, что социальные качества не передаются генетически, а усваиваются, вырабатываются индивидом, а это, в свою очередь, требует активного и действенного взаимодействия с социальным окружением. ua
dc.description.abstract This article focuses on highlighting the structural-semantic and procedural features of socialization and individualization, special attention is dedicated to the patterns and mechanisms of these processes. Also, it is aimed at familiarizing the audience with the historical milestones of becoming of socialization as a separate category in the system of concepts of modern pedagogy. In the end of this article the authors substantiated that need of socialization due to the fact that social skills are not genetically transmitted, and absorbed and produced by the individual, and this in turn requires active and effective interaction with the social environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject виховання ua
dc.subject сфера соціалізації ua
dc.subject социализация ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject сфера социализации ua
dc.subject socialization ua
dc.subject education ua
dc.subject the scope of socialization ua
dc.subject.classification 378.035+378.064.2 ua
dc.title Соціалізація як категорія сучасних психолого – педагогічних наук ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу