Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Стратегія професійного розвитку особистості: теоретичний аналіз

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Неїжпапа, Л. С.
dc.date.accessioned 2016-10-26T08:01:40Z
dc.date.available 2016-10-26T08:01:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Неїжпапа Л. С. Стратегія професійного розвитку особистості: теоретичний аналіз / Л. С. Неїжпапа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – Вип. 22. – С. 167-173. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11603
dc.description.abstract У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовано, що особистісний розвиток та професійний – взаємопов’язані процеси. Розкрито сутність професійного розвитку особистості як тривалого процесу взаємодії професійної діяльності та особистості як суб’єкта професійної праці і становлення. Зазначено, що стратегія є певною моделлю узагальнення дій, необхідних для досягнення поставлених цілей шляхом координування і розподілу ресурсів, тобто розробка стратегії полягає в розробці планів досягнення цілей, враховуючи потенційні можливості. Проаналізовано основні підходи до моделювання професійного розвитку і становлення особистості, які характерні для вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної науки. Охарактеризовано моделі та стадії професійного розвитку особистості. ua
dc.description.abstract В статье на основе анализа психолого-педагогической литературы обосновано, что личностное развитие и профессиональное - взаимосвязанные процессы. Раскрыта сущность профессионального развития личности как длительного процесса взаимодействия профессиональной деятельности и личности как субъекта профессионального труда и становления. Отмечено, что стратегия является моделью действий, необходимых для достижения поставленных целей путем координации и распределения ресурсов, тоесть разработка стратегии заключается в разработке планов достижения целей, учитывая потенциальные возможности. Проанализированы основные подходы отечественной и зарубежной психолого-педагогической науке к моделированию профессионального развития и становления личности. Охарактеризованы модели и стадии профессионального развития личности. ua
dc.description.abstract In the article on the basis of analysis of psychological and pedagogical literature it is proved that personal and professional development are interrelated processes. The essence of personal professional development as a long process of interaction of professional activity and personality as a subject of professional work and development. Noted that the strategy provided a model of generalization actions needed to achieve the goals set through coordination and allocation of resources, i.e. development of the strategy is to develop plans to achieve goals, considering the potential opportunities. The basic approaches to the modeling of professional development and identity formation that are characteristic of domestic and foreign psychological and pedagogical science, also described model and the stages of professional development of the individual. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісний розвиток ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject стратегія ua
dc.subject личностное развитие ua
dc.subject стратегия ua
dc.subject стратегия профессионального развития ua
dc.subject personal development ua
dc.subject professional development ua
dc.subject strategy ua
dc.subject.classification 378.016:37.013.42 ua
dc.title Стратегія професійного розвитку особистості: теоретичний аналіз ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics