У даній статті представлено обґрунтування особливостей ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. Визначено групи факторів, які негативно впливають на розвиток особистості дитини, що перебуває в центрі соціально-психологічної реабілітації. На підставі теоретико-методологічного аналізу наукової літератури обґрунтовані та угрупованні особливості процесу ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей: особливості процесу адаптації дитини до нових умов життя; особливості перебування дитини в тимчасовому колективі; особливості організації виховної діяльності дітей; особливості прояву дериваційних станів у дітей; особливості організації особистісного розвитку вихованців Центрів.
В данной статье представлены обоснования особенностей ресоциализации воспитанников центров социально-психологической реабилитации детей. Определены группы факторов, которые негативно влияют на развитие личности ребенка, находящегося в центре социально-психологической реабилитации. На основании теоретико-методологического анализа научной литературы сформированы и обоснованы основные особенности процесса ресоциализации воспитанников центров социально-психологической реабилитации детей: особенности процесса адаптации ребенка к новым условиям жизни; особенности пребывания ребенка во временном коллективе; особенность организации воспитательной деятельности детей; особенности проявления деривационных состояний у детей особенности организации личностного развития воспитанников Центров.
This paper presents the rationale features resocialization of inmates socio-psychological rehabilitation. Defined groups of factors that negatively affect the development of the child, who is at the center of social and psychological rehabilitation. And, based on the theoretical and methodological analysis of scientific literature formed the main features and reasonable process re-socialization of inmates socio-psychological rehabilitation of children, child features of the process of adaptation to the new conditions of life; features a child in temporary staff; the characteristics of the educational activities of children; features of derivative classes for children; features personal development of pupils Centers.