DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 22 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11586
Title: Особливості ресоціалізації дітей, що перебувають у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей
Authors: Пидюрa, І. П.
Keywords: ресоціалізація
особливості ресоціалізації
дитина
ресоциализация
особенности ресоциализации
ребенок
re-socialization
re-socialization features
child
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пидюрa І. П. Особливості ресоціалізації дітей, що перебувають у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей / І. П. Пидюрa // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка.– Випуск 22: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 90-96
Abstract: У даній статті представлено обґрунтування особливостей ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. Визначено групи факторів, які негативно впливають на розвиток особистості дитини, що перебуває в центрі соціально-психологічної реабілітації. На підставі теоретико-методологічного аналізу наукової літератури обґрунтовані та угрупованні особливості процесу ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей: особливості процесу адаптації дитини до нових умов життя; особливості перебування дитини в тимчасовому колективі; особливості організації виховної діяльності дітей; особливості прояву дериваційних станів у дітей; особливості організації особистісного розвитку вихованців Центрів.
В данной статье представлены обоснования особенностей ресоциализации воспитанников центров социально-психологической реабилитации детей. Определены группы факторов, которые негативно влияют на развитие личности ребенка, находящегося в центре социально-психологической реабилитации. На основании теоретико-методологического анализа научной литературы сформированы и обоснованы основные особенности процесса ресоциализации воспитанников центров социально-психологической реабилитации детей: особенности процесса адаптации ребенка к новым условиям жизни; особенности пребывания ребенка во временном коллективе; особенность организации воспитательной деятельности детей; особенности проявления деривационных состояний у детей особенности организации личностного развития воспитанников Центров.
This paper presents the rationale features resocialization of inmates socio-psychological rehabilitation. Defined groups of factors that negatively affect the development of the child, who is at the center of social and psychological rehabilitation. And, based on the theoretical and methodological analysis of scientific literature formed the main features and reasonable process re-socialization of inmates socio-psychological rehabilitation of children, child features of the process of adaptation to the new conditions of life; features a child in temporary staff; the characteristics of the educational activities of children; features of derivative classes for children; features personal development of pupils Centers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11586
Appears in Collections:Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pydyura.pdf333.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.