Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До методології вирішення “антиномій” сучасної гуманітарної науки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2016-10-18T11:00:28Z
dc.date.available 2016-10-18T11:00:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Андрущенко Віктор Петрович До методології вирішення “антиномій” сучасної гуманітарної науки / Віктор Петрович Андрущенко // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 5-6. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 7-11 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11535
dc.description.abstract У статті аналізуються можливості інтерпретації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямована трактовка подій, явищ, процесів в системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта-Гегеля, автор стверджує, що їх “примирення” (а відтак і формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки при умові подання як істин, обгрунтованих в системі науки різних народів і культур через співставлення як суперечностей, які мають однакове право на існування і мають сприйматись з розумінням і повагою. ua
dc.description.abstract В статье анализируются возможности интерпретации в учебных предметах противоречий (своеобразных антиномий научного познания), которые возникают как разнонаправленная трактовка событий, явлений, процессов в системе научного познания разных народов и культур европейского пространства образования. Обращаясь к методологии Канта-Гегеля, автор утверждает, что их “примирение” (а следовательно и формирование толерантного восприятия студентами) возможно только при условии представления как истин, обоснованных в системе науки разных народов и культур через сопоставление как противоречий, которые имеют одинаковое право на существование и должны восприниматься с пониманием и уважением. ua
dc.description.abstract Possibilities of interpretation in academic subjects of contradictions (peculiar antinomies of scientific knowledge) arising as the multidirected interpretation of events, phenomena and processes in the system of scientific cognition of different peoples and cultures of European educational space were analyzed in the paper. Turning to the methodology of Kant and Hegel, the author argues that their "reconciliation" (and thus the formation of tolerant perception by students) is possible only if it is presented as truth, substantiated in the system of science of different peoples and cultures through a comparison in a form of contradictions that are equally entitled to exist and are to be perceived with understanding and respect. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологія Канта-Гегеля ua
dc.subject істина ua
dc.subject гуманітарна наука ua
dc.subject методология Канта-Гегеля ua
dc.subject истина ua
dc.subject гуманитарная наука ua
dc.subject methodology of Kant and Hegel ua
dc.subject truth ua
dc.subject humanities ua
dc.title До методології вирішення “антиномій” сучасної гуманітарної науки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу