Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коцан, Iгор Ярославович
dc.date.accessioned 2016-10-15T18:54:11Z
dc.date.available 2016-10-15T18:54:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Коцан Iгор Ярославович Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири / Iгор Ярославович Коцан // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 186-196 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11514
dc.description.abstract Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише забезпечували кількісну реалізацію завдань обов’язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На перешкоді стають об’єктивні і суб’єктивні фактори, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом існуючої системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. ua
dc.description.abstract Каждая страна заинтересована в том, чтобы подготовить когорту таких учителей, которые не только обеспечивали количественную реализацию задач обязательного обучения, но и поднимали на значительно более высокий уровень образованность и культуру ее граждан. Осуществить профессиональную подготовку такого специалиста очень сложно. Препятствием становятся объективные и субъективные факторы, обусловленные общественными преобразованиями, техническими достижениями, стереотипами и формализмом существующей системы профессиональной подготовки, Мотивированность и ценностных ориентаций будущих педагогов. ua
dc.description.abstract Every country is interested in the vocational training of the teachers that would not only provide the realization of the multiple tasks of the compulsory education but would raise the standards of the general education and culture of its citizens to a profoundly higher level. It is true that it is very hard to train such professionals. There are objective and subjective barriers caused by various social transformations, technical achievements, stereotypes and formalities of the existing system of vocational training that prevent from achieving success in this sphere. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учителі ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject ціннісні орієнтації майбутніх педагогів ua
dc.subject учители ua
dc.subject специалист ua
dc.subject ценностные ориентации будущих педагогов ua
dc.subject teacher ua
dc.subject professionals ua
dc.subject value orientation of the future teachers ua
dc.title Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics