Show simple item record

dc.contributor.author Barbareev, Kiril
dc.date.accessioned 2016-10-15T18:31:25Z
dc.date.available 2016-10-15T18:31:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Barbareev Kiril He epochal personality of the teacher / Kiril Barbareev // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 167-176 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11512
dc.description.abstract All well-intentioned efforts to collect cumulative (political, economic, cultural) and even the entire maximum engagement of science cannot simply transform and take us into the world of values, if the generations that are nurtured and educated remain on the periphery of events, if in their preparation for the time in which they live they do not adopt the philosophy and methodology of education, and the culture of excellence that will be continually built. This actually involves profound transformations and substantial changes aimed at creating a new system of teacher education – teachers who will constantly stimulate inexhaustible opportunities for children, who will motivate and teach them to learn to think and reflect, to act and solve problems and challenges imposed by the time and civilization in which we live. ua
dc.description.abstract Всі благочинні зусилля з об'єднання сукупних характеристик (політичних, економічних, культурних) і навіть повного максимуму науки не можуть просто трансформувати нас у світ цінностей, якщо покоління, які виховуються та отримують освіту, залишаються на периферії подій, якщо в їх підготовці до того часу, в якому вони живуть, вони не дотримуються філософії та методології освіти, культури і передового досвіду. Це насправді включає в себе глибокі перетворення і істотні зміни, спрямовані на створення нової системи педагогічної освіти – вчителів, які будуть постійно стимулювати невичерпні можливості дітей, які будуть мотивувати і навчати їх думати і міркувати, діяти і вирішувати проблеми, складні завдання, обумовлені часом і цивілізацією, в якій ми живемо. ua
dc.description.abstract Все благонамеренные усилия по объединению совокупных характеристик (политических, экономических, культурных) и даже полного максимума науки не могут просто трансформировать нас в мир ценностей, если поколения, которые воспитываются и получают образование, остаются на периферии событий, если в их подготовке к тому времени, в котором они живут, они не придерживаются философии и методологии образования, культуры и передового опыта. Это на самом деле включает в себя глубокие преобразования и существенные изменения, направленные на создание новой системы педагогического образования – учителей, которые будут постоянно стимулировать неисчерпаемые возможности детей, которые будут мотивировать и учить их думать и размышлять, действовать и решать проблемы, сложные задачи, обусловленные временем и цивилизацией, в которой мы живем. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject наукa ua
dc.subject педагогічнa освіта ua
dc.subject цінності ua
dc.subject science ua
dc.subject pedagogic education ua
dc.subject values ua
dc.subject наукa ua
dc.subject педагогическое образование ua
dc.subject ценности ua
dc.title He epochal personality of the teacher ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics