В статті наведені дані, що гарантують професійне спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах. Ціль: виявити ефективність різних способів забезпечення професійного спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах. Матеріал: в дослідженні приймали 87 студентів 2 курсу Сумської філії ХНУВС, результати опитування, анкетування. Результати: встановлено, що педагогічний експеримент довів ефективність різних способів забезпечення професійної спрямованості фізичної підготовки, показано варіативність впливу різних шляхів забезпечення цієї готовності. Виводи: професійна спрямованість процесу фізичної підготовки майбутніх працівників ОВС до роботи в екстремальних умовах можливе в таких варіантах: 1. нових спецкурсах при застосуванні активних і професійних методів навчання; 2. нових модулях дисциплін, робочих програмах окремих навчальних дисциплін при застосуванні активних і професійних методів навчання; 3. виховній і позааудиторній роботі.
Цель: обнаружить эффективность различных методов обеспечения профессионального направления физической подготовки будущих работников органов внутренних дел к работе в экстремальных условиях. Материал: в исследовании принимали 87 студентов 2 курса Сумского филиала Харьковского национального университета внутренних дел, результаты опроса, анкетирования. Результаты: установлено, что педагогический эксперимент доказал эффективность различных способов обеспечения профессиональной направленности физической подготовки, показаны вариативность воздействия различных путей обеспечения этой готовности. Выводы: профессиональная направленность процесса физической подготовки будущих работников ОВД к работе в экстремальных условиях возможно в таких вариантах: 1) новых спецкурсах при применении активных и профессиональных методов обучения; 2) новых модулях дисциплин, рабочих программах отдельных учебных дисциплин при применении активных и профессиональных методов обучения; 3) воспитательной и внеаудиторной работе.
Purpose: To detect the effectiveness of different methods to provide professional direction of physical training future of law enforcement officers to work in extreme conditions. Material: the study took 87 students of 2nd year of Sumy branch of the Kharkov National University of Internal Affairs, results of a survey questionnaire. Results: revealed that pedagogical experiment proved the effectiveness of various ways to provide professional direction of physical training, shows the influence of the variation of different ways to ensure readiness. Conclusions: professional orientation process of physical training of future police officers to work in extreme conditions possible in the following ways: 1. The new special courses in the application of active and professional learning methods; 2. The new modules disciplines work programs of individual disciplines in the application of active learning methods and professional; 3. educational and extracurricular activities.