DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 10(65) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11022
Title: Забезпечення професійного спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах
Authors: Білоус, Т.Л.
Keywords: фізична підготовка
професійна спрямованість
майбутні працівники ОВС
физическая подготовка
профессиональная направленность
будущие работники ОВД
physical training
professional direction
future workers of Internal Affairs self-regulation
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Білоус Т.Л. Забезпечення професійного спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах / Т.Л. Білоус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /” 36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – Випуск 10 (65)15. – С. 22-27
Abstract: В статті наведені дані, що гарантують професійне спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах. Ціль: виявити ефективність різних способів забезпечення професійного спрямування фізичної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах. Матеріал: в дослідженні приймали 87 студентів 2 курсу Сумської філії ХНУВС, результати опитування, анкетування. Результати: встановлено, що педагогічний експеримент довів ефективність різних способів забезпечення професійної спрямованості фізичної підготовки, показано варіативність впливу різних шляхів забезпечення цієї готовності. Виводи: професійна спрямованість процесу фізичної підготовки майбутніх працівників ОВС до роботи в екстремальних умовах можливе в таких варіантах: 1. нових спецкурсах при застосуванні активних і професійних методів навчання; 2. нових модулях дисциплін, робочих програмах окремих навчальних дисциплін при застосуванні активних і професійних методів навчання; 3. виховній і позааудиторній роботі.
Цель: обнаружить эффективность различных методов обеспечения профессионального направления физической подготовки будущих работников органов внутренних дел к работе в экстремальных условиях. Материал: в исследовании принимали 87 студентов 2 курса Сумского филиала Харьковского национального университета внутренних дел, результаты опроса, анкетирования. Результаты: установлено, что педагогический эксперимент доказал эффективность различных способов обеспечения профессиональной направленности физической подготовки, показаны вариативность воздействия различных путей обеспечения этой готовности. Выводы: профессиональная направленность процесса физической подготовки будущих работников ОВД к работе в экстремальных условиях возможно в таких вариантах: 1) новых спецкурсах при применении активных и профессиональных методов обучения; 2) новых модулях дисциплин, рабочих программах отдельных учебных дисциплин при применении активных и профессиональных методов обучения; 3) воспитательной и внеаудиторной работе.
Purpose: To detect the effectiveness of different methods to provide professional direction of physical training future of law enforcement officers to work in extreme conditions. Material: the study took 87 students of 2nd year of Sumy branch of the Kharkov National University of Internal Affairs, results of a survey questionnaire. Results: revealed that pedagogical experiment proved the effectiveness of various ways to provide professional direction of physical training, shows the influence of the variation of different ways to ensure readiness. Conclusions: professional orientation process of physical training of future police officers to work in extreme conditions possible in the following ways: 1. The new special courses in the application of active and professional learning methods; 2. The new modules disciplines work programs of individual disciplines in the application of active learning methods and professional; 3. educational and extracurricular activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11022
Appears in Collections:Випуск 10(65)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilous.pdf336.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.