ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2016-08-03T11:29:53Z | |
dc.date.available | 2016-08-03T11:29:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Кравец, Нина. Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н. Кравец // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журн. - 2014. - № 1. - С. 28-37. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10887 | |
dc.description.abstract | автором визначено психологічні, дидактичні та методичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі роботи розумово відсталих учнів підліткового віку з творами художньої літератури. доведено роль алгоритмічного підходу в застосуванні комп’ютерних технологій, завдяки якому підвищується продуктивність навчальної діяльності школярів. | ua |
dc.description.abstract | The author determines psychological, didactic and methodical conditions of using multimedia technologies. Role of an algorithmic approach of computer technologies usage which increases the efficiency of school-children’s learning is proved. Using multimedia presentations seems to be the most appropriate because of simultaneous impact of different types of information is provided by such a syncretic education. That allows students to perceive the learning material consciously. Using multimedia presentations to define the essence of the content of fiction as well as status and role characteristics of characters is underlined. The author has studied the IT usage in mentally retarded students teaching. In every Ukrainian special school there are available computers for mentally retarded students, which is in the most classrooms, as well as a multi-touch interactive whiteboards. We have surveyed the teachers of 7-10 grades in terms of their attitude to using computer technologies during reading lessons and home reading. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | художня література | ua |
dc.subject | літературне читання | ua |
dc.subject | комп’ютерні технології | ua |
dc.subject | корекція | ua |
dc.subject | мультимедійні презентації | ua |
dc.subject | тести | ua |
dc.subject | статусно-рольова характеристика | ua |
dc.subject | mentally retarded schoolchildren | ua |
dc.subject | fiction | ua |
dc.subject | literary reading | ua |
dc.subject | computer technologies | ua |
dc.subject | correction | ua |
dc.subject | multi-media presentations | ua |
dc.subject | tests | ua |
dc.subject | status and role characteristics | ua |
dc.subject.classification | 376 – 056.36.016:82 | ua |
dc.title | Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури | ua |
dc.type | Article | ua |