У статті розглядається особистісний компонент в особистісно-діяльнісному підході у
навчанні англійської мови студентів технічних спеціальностей засобами міждисциплінарних
зв’язків. Автором аналізуються індивідуально-психологічні особливості студентів технічних
спеціальностей, зокрема тип інтелекту (технічний), тип мислення (абстрактне), вид мислення
(практичне), мислительні вміння(вирішувати технічні проблеми, проектувати,
конструювати), здібності (образно-просторові, технічні, професіоналізовані), сприйняття
(аналітичне), пам’ять(зорова та змішана), мовлення(сформованість системи рідної мови та
орієнтація на спілкування іноземною мовою в рамках спеціалізації) та інтереси (пов’язані з
власною спеціалізацією). У процесі іншомовного навчання викладач виконує роль модератора,
який керує і направляє діяльність студентів.
В статье рассматривается личностный компонент в личностно-деятельностного
подхода в обучении английского языка студентов технических специальностей средствами
междисциплинарных связей. Автором анализируются индивидуально-психологические
особенности студентов технических специальностей, в частности тип интеллекта
(технический), тип мышления(абстрактное), вид мышления(практическое), мыслительные
умения(решать технические проблемы, проектировать, конструировать), способности
(образно-пространственные, технические, профессионализированные), восприятие
(аналитическое), память(зрительная и смешанная), речь(сформированность системы
родного языка и ориентация на общение на иностранном языке в рамках специализации) и
интересы(связанные с собственной специализацией). В процессе иноязычного обучения
преподаватель выполняет роль модератора, который руководит и направляет деятельность
студентов.
In the paper the learner component in the learner-centred approach in teaching English students
of technical specialties by means of interdisciplinary connections is considered. The author analyses
the individual and psychological characteristics of students of technical specialties including the type
of intelligence (technical), the way of thinking (abstract), the type of thinking (practical), the thought
skills (to solve technical problems, to design, to construct), abilities (figurative and spatial, technical,
professional), perception (analytical), memory (visual and mixed), speech (the native language system
formation and focus on communication in a foreign language as a part of specialization) and interests
(associated with the specialization). In the process of learning the foreign language a teacher plays the
role of moderator, who manages and directs the activities of students.