Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісний компонент в особистісно-діяльнісному підході навчання ангійської мови студентів технічних спеціальностей засобами міждисциплінарних зв’язків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синекоп, О. С.
dc.date.accessioned 2016-07-21T17:40:14Z
dc.date.available 2016-07-21T17:40:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Синекоп О. С. Особистісний компонент в особистісно-діяльнісному підході навчання ангійської мови студентів технічних спеціальностей засобами міждисциплінарних зв’язків / О. С. Синекоп // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 132-138. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10811
dc.description.abstract У статті розглядається особистісний компонент в особистісно-діяльнісному підході у навчанні англійської мови студентів технічних спеціальностей засобами міждисциплінарних зв’язків. Автором аналізуються індивідуально-психологічні особливості студентів технічних спеціальностей, зокрема тип інтелекту (технічний), тип мислення (абстрактне), вид мислення (практичне), мислительні вміння(вирішувати технічні проблеми, проектувати, конструювати), здібності (образно-просторові, технічні, професіоналізовані), сприйняття (аналітичне), пам’ять(зорова та змішана), мовлення(сформованість системи рідної мови та орієнтація на спілкування іноземною мовою в рамках спеціалізації) та інтереси (пов’язані з власною спеціалізацією). У процесі іншомовного навчання викладач виконує роль модератора, який керує і направляє діяльність студентів. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается личностный компонент в личностно-деятельностного подхода в обучении английского языка студентов технических специальностей средствами междисциплинарных связей. Автором анализируются индивидуально-психологические особенности студентов технических специальностей, в частности тип интеллекта (технический), тип мышления(абстрактное), вид мышления(практическое), мыслительные умения(решать технические проблемы, проектировать, конструировать), способности (образно-пространственные, технические, профессионализированные), восприятие (аналитическое), память(зрительная и смешанная), речь(сформированность системы родного языка и ориентация на общение на иностранном языке в рамках специализации) и интересы(связанные с собственной специализацией). В процессе иноязычного обучения преподаватель выполняет роль модератора, который руководит и направляет деятельность студентов. ua
dc.description.abstract In the paper the learner component in the learner-centred approach in teaching English students of technical specialties by means of interdisciplinary connections is considered. The author analyses the individual and psychological characteristics of students of technical specialties including the type of intelligence (technical), the way of thinking (abstract), the type of thinking (practical), the thought skills (to solve technical problems, to design, to construct), abilities (figurative and spatial, technical, professional), perception (analytical), memory (visual and mixed), speech (the native language system formation and focus on communication in a foreign language as a part of specialization) and interests (associated with the specialization). In the process of learning the foreign language a teacher plays the role of moderator, who manages and directs the activities of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісний компонент ua
dc.subject особистісно-діяльнісний підхід ua
dc.subject навчання англійської мови ua
dc.subject студенти технічних спеціальностей ua
dc.subject викладач ua
dc.subject міждисциплінарні зв’язки ua
dc.subject личностный компонент ua
dc.subject личностно-деятельностный подход ua
dc.subject обучение английского языка ua
dc.subject студенты технических специальностей ua
dc.subject преподаватель ua
dc.subject междисциплинарные связи ua
dc.subject learner component ua
dc.subject learner-centred approach ua
dc.subject English language training ua
dc.subject students of technical specialties ua
dc.subject teacher ua
dc.subject interdisciplinary connections ua
dc.subject.classification 378.147:81’243 ua
dc.title Особистісний компонент в особистісно-діяльнісному підході навчання ангійської мови студентів технічних спеціальностей засобами міждисциплінарних зв’язків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу