Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Король, Т. Г.
dc.date.accessioned 2016-07-21T15:23:46Z
dc.date.available 2016-07-21T15:23:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Король Т. Г. Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей / Т. Г. Король // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 86-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10803
dc.description.abstract У статті обґрунтовано потребу залучення стратегій адаптивного тестування до створення системи тестового контролю англомовної компетентності у читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей. Проаналізовано основні теоретичні положення адаптивного тестування. Співвіднесено їх із загальноприйнятими системним та комунікативним підходом до тестування іншомовної комунікативної компетентності. Окреслено переваги та недоліки застосування адаптивного тестування в навчанні англійської мови у сучасному ВНЗ. Схарактеризовано моделі адаптивного тестування. Відібрано оптимальні моделі адаптивного тестування для створення системи тестового контролю англомовної компетентності у читанні фахової літератури. Представлено модифіковану з цією метою модель двохкрокового адаптивного тестування. ua
dc.description.abstract В статье обоснована потребность в применение стратегий адаптивного тестирования при создании системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении специальной литературы студентами неязыковых специальностей. Проанализированы основные теоретические положения адаптивного тестирования и соотнесены с общепринятыми системным и коммуникативным подходами к тестированию иноязычной коммуникатвиной компетентности. Определены преимущества и недостатки применения адаптивного тестирования в обучении английскому языку в современном ВУЗе. Охарактеризованы и отобраны оптимальные модели адаптивного тестирования для создания системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении специальной литературы. Представлена модифицированная с этой целью модель двухшагового адаптивного тестирования. ua
dc.description.abstract The necessity of adaptive testing strategies application creating English reading for specific purpose competence testing system for the students majoring in non-linguistic specialties is grounded in the article. Basic theoretical principles of adaptive testing are analysed and related to common system and communicative approaches to testing. The advantages and disadvantages of adaptive testing application to English teaching in modern higher educational establishments are determined. Optimal adaptive testing models for the creation of the system of testing English reading for specific competence are studied and selected. Modified two-stage adaptive testing model is suggested as well. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject адаптивне тестування ua
dc.subject двохкрокова модель адаптивного тестування ua
dc.subject багатокрокова модель адаптивного тестування ua
dc.subject комунікативний підхід до тестування ua
dc.subject системний підхід до тестування ua
dc.subject адаптивное тестирование ua
dc.subject двухшаговая модель адаптивного тестирования ua
dc.subject многошаговая модель адаптивного тестирования ua
dc.subject системный подход к тестированию ua
dc.subject коммуникативный подход к тестированию ua
dc.subject adaptive testing ua
dc.subject two-stage adaptive testing ua
dc.subject multi-stage adaptive testing ua
dc.subject system approach to testing ua
dc.subject communicative approach to testing ua
dc.subject.classification 37.091.212 ua
dc.title Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу