Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2016-05-05T06:41:31Z
dc.date.available 2016-05-05T06:41:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів / Л.В.Петько // Педагогічний альманах: зб. наук. пр. ; редкол. В.В.Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти, 2016. – Вип. 29. – С. 164−172. Petko L.V. Formuvannya profesiyno orientovanogo inshomovnogo navchalnogo seredovishcha v umovah universitetu shlyahom rozglyadu moralnih orientiriv studentiv [Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in terms of university by considering of students’ moral orienting points] / L.V.Petko // Pedagogichniy almanah: zb. nauk. pr. ; redkol. V.V.Kuzmenko ta in. – Herson : KVNZ «Hersonska akademiya neperervnoyi osviti, 2016. – Issue 29. – S. 164−172. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10077
dc.description 1. Айзенштейн Н.А. Из истории турецкого реализма: заметки о турецкой прозе / Н.Аайзенштейн. – М. : Наука, 1968. – 284 с. 2. Алькаева Л.О. Творчество Халида Зии Ушаклыгиля / Л.О. Алькаева ; отв. ред. В.А.Годлевский. – М. : Изд-во АН СССР, 1956. – 144 с. 3. Гегель Г.В.Ф. Философия истории / Г.В.Ф.Гегель. – Соч. в 14-и тт. – Т. 8. – М. : Гос. соц.-экономич. изд-во, 1935. 4. Делис Дин К. Парадокс страсти: она его любит, а он ее нет [Электронный ресурс] / Дин К.Делис, К.Филлипс ; пер. с англ. Кирилла Савельева. − М. : Мирт; OCR: Дмитрий Макашов, 1994. – Режим доступа : http://modernlib.ru/books/delis_din/paradoks_strasti_ona_ego_lyubit_a_on_ee_net/ 5. Жулай В.І. Любов як соціальна цінність особистості в суспільних відносинах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук : спец. 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії» / В.І.Жулай. – К., 2004. – 21 с. 6. Петько Л.В. Формування духовних цінностей студентської молоді шляхом створення професійно спрямованого іншомовного навчального середовища в умовах університету (на прикладі вивчення англійською мовою новели О'Генрі «Останній листок») / Л.В.Петько // Проблеми освіти: наук. зб. / засн. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. – K. : ПП Лисенко М.М., 2014. – № 79. – С. 302–307. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7870 7. Розенова М. Ценность любви в представлениях современных студентов / М.Розенова // Высшее образование в России. – 2006. – № 6. – С. 38−41. 8. Слюсаренко Н.В. Форми і методи виховної роботи у вищому навчальному закладі / Н.В.Слюсаренко // Таврійський вісник освіти. – 2009. – № 7. – С. 107–115. 9. Студенти. Образ майбутнього: Міжнародне дослідження 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://institute.gorshenin.ua/media/uploads/102/00/dba87fa10733.pdf 10. Уваров А.Н. Самоубийство в европейской философии первой половины 19 в. / А.Н.Уваров // Strategiczne pytania światowej nauki – 2014 : Materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji ; zbiorka materiałiw konferencji (07–15 lutego 2014 roku) ; redaktor naczelna prof. dr hab. Sławomir Górniak. – Volume 20. Pedagogiczne nauki. – Przemyśl : Nauka i studia, 2014. – C. 48–52. 11. Украина рекордсмен Европы по количеству суицидов [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nopb-2.ho.ua/?p=468#more-468 12. Фейербах Л.О. О спиритулизме и материализме, в особенности в их отношении к свободе воли / Л.О. Фейербах. – Соч. в 2-х т. – Т. 1. – М. : Наука, 1995. 13. Ask-і Memnu (Заборонене кохання), реж. Хілаль Сарал, Месуде Ерарслан (Туреччина, 2008−2010). Серії 1−158 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://traffilm.net/board/seriali/serial_zaboronene_kokhannja_na_ukrajinskij_vsi_seriji/23-1-0-220 14. Akalin L.Sami. Halit Ziya Usakligil. 1869−1945 / L.SamiAkalin. − 2 basiliṣ. – Istanbul : Varlik Yayinevi, 1962. – 107 p. 15. 10 Suicidal Quotes аnd Sayings With Interpretations [Web Site]. – Access mode : http://mentalhealthdaily.com/2014/09/10/10-suicidal-quotes-and-sayings-with-interpretations/ ua
dc.description.abstract У статті розглядаються моральні орієнтири сучасної студентської молоді у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. На прикладі турецького серіалу «Заборонене кохання» (2008), знятого за мотивами однойменого романа турецього письменника Халіди Зія Ушаклигіля, автором піднімаються питання кохання та самогубства серед молоді. Наводяться приклади розуміння цих феноменів з огляду філософії, психології, соціології, педагогіці та введення їх до професійної підготовки майбутніх випускників університетів шляхом формування іншомовного навчального середовища у процесі вивчення іноземних мов. ua
dc.description.abstract In the article the moral orienting points of modern students in the process of professionally oriented foreign language teaching environment at terms of university are presented. By way of illustration the Turkish movie «Forbidden Love» based on the novel of the same name by Turkish writer Halit Ziya Usakligil, the author outlines phenomena «love» and «suicide» among young people. Love may be the first thing that a person considers when entering a relationship, but it is also the number one reason why one commits suicide. The author stresses that the love of a parent is crucial in building a person's self-worth which, in turn, affects his or her actions. Suicide is preventable. Most suicidal people want to live; they are just unable to see alternatives to their problems. Suicide is the second leading cause of death for youth between the ages of 14 and 29 in Ukraine. But because suicide has been considered such a «taboo» subject to think or to talk about, there are a lot of misconceptions about which individuals may be at risk, about when, how and why people might consider killing themselves, and about how best to help yourself of someone else who’s contemplating suicide. Being well-informed about depression and suicide can help the students save their own life or the life of someone they know or love. Examples understanding phenomena «love» and «suicide» due philosophy, psychology, sociology, literature, pedagogy, art cinema of future graduates’ professional preparing in the way of formation professionally oriented foreign language teaching environment are given. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются нравственные ориентиры современной студенческой молодежи как средство формирования профессионально ориентированной иноязычной среды обучения в условиях университета. На примере турецкого сериала «Запретная любовь» (2008), снятого по мотивам одноименного романа турецкого писателя Халиды Зия Ушаклигиля, автор поднимает вопросы любви и самоубийства среди молодежи. Приводятся примеры понимания этих феноменов с позиций философский воззрений, психологии, социологии, педагогики в процессе профессиональной подготовки будущих выпускников университа в формировании иноязычной среды обучения при изучении профессионально ориентированного иностранного языка. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ua
dc.subject мораль ua
dc.subject студенти ua
dc.subject професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище ua
dc.subject кохання ua
dc.subject самогубство ua
dc.subject кінострічка «Заборонене кохання» (Туреччина, 2008) ua
dc.subject університет ua
dc.subject студенты ua
dc.subject мораль ua
dc.subject профессионально ориентированное иноязычная среда обучения ua
dc.subject университет ua
dc.subject любовь ua
dc.subject суицид ua
dc.subject кинолента «Запретная любовь» (Турция, 2008) ua
dc.subject morality ua
dc.subject students ua
dc.subject professionally oriented foreign language teaching environment ua
dc.subject university ua
dc.subject love ua
dc.subject suicide ua
dc.subject movie «Forbidden Love» (Turkey, 2008) ua
dc.subject.classification 378:81’243 ua
dc.title Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів ua
dc.title.alternative Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in terms of university by considering of students’ moral orienting points ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics