У статті розглянуто аспекти щодо важливості організаційно-методичної самостійності студентів кафедр військової підготовки цивільних вищих навчальних закладів, як однієї з педагогічних умов застосування комплексної системи прищеплення методичних навичок та умінь; та особливості її застосування в умовах модернізації вищої освіти України.
В статье рассмотрены аспекты относительно важности организационно-методической самостоятельности студентов кафедр военной подготовки гражданских высших учебных заведений, как одного из педагогических условий использования комплексной системы привития методических навыков и умений а также особенности ее применения в условиях модернизации высшего образования Украины.
The body of the article goes on to discuss the problem of paramount aspects of organizational and methodological independency of the Reserved Officers’ Training Corps’ students as one of the pedagogical stipulations in the complex system application of methodical skills fostering in the ROTC students of the higher educational establishments. Furthermore, peculiarities of the methodical skills application in terms of higher education transformation are emphasized.