DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10056
Title: Формування організаційно-методичної самостійності студентів кафедр військової підготовки в умовах модернізації вищої освіти
Authors: Чабаненко, В.П.
Зорій, Я.Б.
Keywords: самостійна навчальна діяльність
методичні навички та уміння
педагогічні умови
самостоятельная учебная деятельность
методические навыки и умения
педагогические условия
independent educational activities
methodical skills
pedagogical term
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чабаненко В.П. Формування організаційно-методичної самостійності студентів кафедр військової підготовки в умовах модернізації вищої освіти / В. П. Чабаненко, Я. Б. Зорій // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 286-290.
Abstract: У статті розглянуто аспекти щодо важливості організаційно-методичної самостійності студентів кафедр військової підготовки цивільних вищих навчальних закладів, як однієї з педагогічних умов застосування комплексної системи прищеплення методичних навичок та умінь; та особливості її застосування в умовах модернізації вищої освіти України.
В статье рассмотрены аспекты относительно важности организационно-методической самостоятельности студентов кафедр военной подготовки гражданских высших учебных заведений, как одного из педагогических условий использования комплексной системы привития методических навыков и умений а также особенности ее применения в условиях модернизации высшего образования Украины.
The body of the article goes on to discuss the problem of paramount aspects of organizational and methodological independency of the Reserved Officers’ Training Corps’ students as one of the pedagogical stipulations in the complex system application of methodical skills fostering in the ROTC students of the higher educational establishments. Furthermore, peculiarities of the methodical skills application in terms of higher education transformation are emphasized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10056
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chabanenko.pdf299.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.