У статті наведено аналіз активних методів, які використовувались на кожному з етапів упровадження педагогічної технології організації алгоритмічної діяльності. Взагалі процесуальний компонент технології представлений наочно-алгоритмічним методом, методом проектів, відкритих програм, методами аналогій, аналізу, синтезу, а також методом раціонально дібраних фахових завдань.
В статье проанализированы активные методы, которые были использованы на каждом из этапов реализации педагогической технологии организации алгоритмической деятельности. В целом, процессуальный компонент технологии представлен наглядно-алгоритмическим методом, методом проектов, открытых программ, методами аналогий, анализа, синтеза, а также методом рационально подобранных прикладных задач.
Active methods which were used on each implementation of pedagogical technology of the algorithmic activity organization phases are analysed in the article. The judicial component of technology is presented an evident-algorithmic method, method of projects, opened programs, by the methods of analogies, analysis, synthesis, and also by the method of the rationally neat applied tasks.